×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت ومنابع بیمه مرکزی طی حکمی از سوی عالی ترین مقام نهادناظر صنعت بیمه به ریاست کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران این مجموعه حاکمیتی منصوب شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، حمیدرضا مهدوی کوچک سرایی با استناد به دستورالعمل اجرایی ساختار، شرح وظایف و تشکیلات تفصیلی واحد سازمانی پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی با ابلاغ رسمی مهندس مجید بهزادپور به عنوان رئیس کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
شایان ذکر است با توجه به اهمیت صیانت از اطلاعات بیمه ای شهروندان و همچنین پیچیدگی های سامانه های صنعت بیمه، فعالیت کمیته پدافند غیرعامل بیمه مرکزی در سال های اخیر همواره مورد تقدیر ستاد پدافند غیرعامل کشور قرار گرفته و دستاوردهای درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
گفتنی است اعضای کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بیمه مرکزی متشکل از مدیران حوزه ریاست کل، بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی، روابط عمومی و امور بین الملل، حراست، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و نماینده مرکز توسعه مدیریت ریسک هستند که دبیری آن بر عهده مدیر کل حراست است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.