×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره بانک تجارت ضمن بازدید از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، از دستاوردهای ایرانسل در این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲، دکتر ترک تبریزی، رئیس هیئت مدیره هلدینگ بانک تجارت ، باآخرین اقدامات و دستاوردهای ایرانسل در این زمینه آشنا شد.

در جریان این بازدید، مدیرکل عملیات شبکه ایرانسل، درباره آخرین دستاوردهای ایرانسل درباره سیستم هوشمند مدیریت بحران انرژی و پایداری هسته شبکه ایرانسل، گفت: به کارگیری روش‌های مدیریت مصرف انرژی مبتنی بر هوش مصنوعی، اهمیت بالایی دارد و استفاده از این روش‌ها به ویژه در صنایع بزرگ و زیرساختی از جمله صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به دلیل حفظ یکپارچگی ارتباطات، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس، سیستم هوشمند مدیریت انرژی ایرانسل با تکیه بر توان مهندسان داخلی و پس از طی مراحل آزمایشی، در شبکه ایرانسل، پیاده‌سازی و اجرا شده است.

رئیس هیئت مدیره بانک تجارت، نیز از دستاوردهای ایرانسل در سیستم مدیریت مصرف انرژی قدردانی و جهت همکاری ایرانسل با بانک تجارت ابراز علاقه‌مندی کرد.

سیستم مدیریت مصرف انرژی، نرم‌افزاری است که مبتنی بر هوش مصنوعی، با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و بدون نیاز به سخت‌افزار، برای صرفه‌جویی در مصرف برق، به ویژه زمان‌های بحران، طراحی و اجرا شده است. همچنین در مانور پایداری شبکه ایرانسل در لایه هسته شبکه، به صورت کاملاً واقعی، فرآیند تست پایداری توسط تیم‌های مربوطه در ایرانسل به مرحله اجرا رسید و با موفقیت انجام شد.

این سیستم در شبکه ایرانسل، برای اولین بار با استفاده از توان متخصصان داخلی و برای به حداکثر رساندن زمان تاب‌آوری شبکه ایرانسل، طراحی و اجرا شده است. این سیستم، متناسب با میزان ترافیک سایت ارتباطی، میزان مصرف سایت و عوامل دیگر، با تشخیص هوشمند و اجرای تغییراتی مانند کاهش توان یا تغییر لایه فرکانسی در سایت، انرژی را کنترل کرده و و طبق بررسی انجام شده در چند شهر، تا ۱۰ درصد باعث صرفه جویی در مصرف برق شده است.

در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که مورد استفاده کاربران قرار دارند نیز به بازدیدکنندگان ارائه شده و از سرویس‌های جدید رونمایی می‌شود. از جمله این سرویس‌ها، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب‌جت»، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلوپل»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل هستند.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ایرانسل و سازمان‌ها و کسب‌وکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال)، امضا می‌شود.

به صورت همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیرعامل، نیز برگزار می‌شود که ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل، در سالن ۳۱ (سالن میلاد) نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد. ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل به بازدیدکنندگان، شامل «سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی» و «سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی» از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیرعامل است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.