×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار های مردمی شهردار منطقه۱۳ در مساجد همزمان با ماه مبارک رمضان

سلسله برنامه‌های ملاقات مردمی منطقه ۱۳ در مساجد، با حضور محمد هادی علی‌احمدی شهردارمنطقه همزمان با ماه مبارک رمضان در مسجد باب المراد آغاز و به صورت مستمر ادامه می یابد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دیدار مردمی و بی واسطه شهردار منطقه۱۳ با شهروندان در مسجد باب المراد محله شهید اسدی برگزار و محمدهادی علی‌احمدی به درخواست های شهروندان محله شهید اسدی پاسخ گفت.

شهردار منطقه۱۳ در جمع نمازگزاران محله شهید اسدی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: شهروندان این منطقه سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشتند و باید قدردان فداکاری آنان بود.
وی اظهار داشت: در دور جدید بازدیدها نگاه ویژه به مسائل و مشکلات شهروندان داشته و تلاش داریم در سال جدید با تکیه به محله محوری به محلات منطقه به ویژه محلات کم برخوردار رسیدگی کنیم .

او با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر ارتباط متداوم و بی پیرایه مدیران سازمان با شهروندان اظهار کرد: این دیدار همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر انجام شد و در ادامه به درخواست های مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار مردمی ،علاوه بر شهردار منطقه، معاونین، مدیران شهری و معتمدان محلی حاضر بودند و به مدت دو ساعت پاسخگوی درخواست های مردم بودند.

محله شهید اسدی از شمال به دماوند، از جنوب به خیابان ثارالله، از شرق به خیابان زاهد گیلانی و از غرب به خیابان ۱۷ شهریور منتهی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.