×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار نایب رئیس هیات مدیره و معاون منابع انسانی با خانواده شاهد بانک

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر محسن زرندی مقدم نایب رئیس هیات مدیره در این دیدار با ابلاغ پیام دکتر احمدی مدیرعامل بانک به خانواده شهدا،گفت: همسران شهدا نمادی از صبر و مقاومت هستند که از صفات برجسته حضرت ام‌البنین (س) بود.

وی تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه و وظیفه تمامی سازمان ها عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهداست.

زرندی مقدم با بیان اینکه حضور فرزندان شهدا در بانک شهر افتخاری برای کارکنان این بانک است، تصریح کرد: تلاش می کنیم در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم چرا که همه ما آنچه داریم از برکات وجود شهدا و خانواده معظم آنان است.

در ادامه این دیدار دکتر اکبری اصل معاون اداری و توسعه منابع انسانی با اشاره به تاکیدات دکتر احمدی مدیرعامل بانک بر تکریم و دیدار با خانواده شاهد بانک، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این عزیزان موجب عزت و افتخار همگان است.

وی عنوان کرد: همسران و مادران شهدا شاهدان بی ادعایی هستند که با الهام از مکتب حضرت ام‌البنین(س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه های نبرد با کفر کردند.

اکبری اصل خانواده شهدا را الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی در جامعه امروز عنوان کرد و افزود: همسران معظم شهدا نیز به عهد و پیمان خود با شهیدان وفادار ماندند و با تربیت فرزندانی موفق، در زمینه رشد و تعالی جامعه اسلامی تلاش‌های فراوانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی مسئول امور دینی و فرهنگی بانک نیز، تکریم خانواده شهدا را یک تکلیف فرهنگی مهم عنوان کرد و گفت: معتقدیم ارج نهادن به مقام مادران و همسران شهدا وظیفه سنگینی است که بردوش تمامی مسئولان و کارکنان بانک است.

این گزارش می افزاید، در پایان این دیدار، لوح تقدیر دکتر احمدی مدیرعامل بانک به خانواده معظم شهدا تقدیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.