×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ یزدان سیف در دیدار با آزادگان سرافراز شرکت، ضمن تبریک این روز عزیز، آزادگان را سرمایه این مملکت و مایه‌ی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

سیف گفت: دشمنان نظام همیشه در ایجاد حس بی اعتمادی نظام بین‌الملل نسبت به کشورمان سعی و تلاش می‌کنند، اما بارها ثابت شده که ما تنها در دفای از خود تلاش کرده و درحال حاضر نیز درحال مبارزه هستیم که تداوم مبارزاتی است که در جنگ تحمیلی داشته‌ایم.

وی ضمن اشاره به وفور کالاهای اساسی در کشور که در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های اعمالی از سوی دشمنان و وجود کرونا، با تلاش مضاعف همکاران شرکت بازرگانی دولتی ایران تأمین شده است، اظهار کرد: تحریم‌ها فرصتی برای کشورمان ایجاد کرده است. صادرات غیر نفتی و ایجاد طرحهای عمرانی و صنعتی افزایش یافته است و در بخش کشاورزی ضمن افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه، به تولید حدود ۱۲۰ میلیون تن غذا در سال رسیده‌ایم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از درگاه خداوند متعال خواستار دفع بلای بیماری کرونا از کشور و بهبود وضعیت شد.

شایان ذکر است: در واحد ستادی شرکت بازرگانی دولتی ایران تعداد ۶ نفر از عزیزان آزاده در واحدهای مختلف مشغول به کار هستند و ۶ نفر از این عزیزان به افتخار بازنشستگی رسیده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.