×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز : مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز و هیئت همراه به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با حجت السلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس محترم دادگستری استان فارس دیدار و گفتگو کرد .
مهندس حیدرنیا در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از تلاش و زحمات مسئولین و کارکنان پر تلاش در دستگاه قضایی قدردانی کرد و در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت اظهار داشتند: شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان مجتمع عظیم صنعتی و صادر کننده برتر استان فارس ، حفظ و افزایش تولید را به عنوان هدف اصلی خود به همت تلاشگران این شرکت دنبال می کند تا بتواند در جبهه اقتصاد ، سهم خود را در افزایش قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایفا نموده و امید به پیشرفت را در جامعه افزایش دهد .
وی افزود : بهبود معیشت و رفاه کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز و همچنین انجام مسئولیت های اجتماعی از دیگر اولویت های اصلی این شرکت است که با جدیت دنبال می شود .
رئیس محترم دادگستری استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم شرکت پتروشیمی شیراز در صنعت و اقتصاد کشور گفت : عملکرد مناسب در بخش صنعت و اقتصاد نه تنها بهبود معیشت مردم بلکه امید بخشی در جامعه را نیز به دنبال دارد و این امر باعث کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی می شود.
وی در ادامه با توجه نقش زنان در تشکیل خانواده و تربیت فرزندان به مسئله اشتغال و جایگاه زنان در ایران اشاره کرد.

در پایان رئیس دادگستری استان فارس ضمن تشکر از زحمات شرکت پتروشیمی شیراز در جهت ایجاد تعامل هر چه بیشتر با نهادهای زیر مجموعه قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد: این تعامل سازنده همانند گذشته پایدار و ادامه دار باشد .وی یادآور شد انشالله در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری ضمن بازدید از مجتمع عظیم پتروشیمی شیراز از نزدیک با کارکنان تلاشگر این مجموعه دیدار خواهم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.