×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با همسر شهید معیری

دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهید دکتر سیدهاشم معیری از شهدای حادثه تروریستی ۷ تیر حزب جمهوری اسلامی، یاد و خاطره مدیرعامل شهید سازمان تأمین‌اجتماعی را گرامی داشت و با همسر شهید معیری گفتگو کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر موسوی ملاقات با خانواده معظم شهدا و الگوبرداری سیره شهیدان را برای خود و همه مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی ضروری دانست و گفت: “همه ما به همنشینی با خانواده معظم شهدا و الگوبرداری از این عزیزان نیازمندیم و خانواده شهدا نیازی به ما ندارند. شهدا به ما حیات می‌دهند و خانواده شهدا الگوی همه ما برای رها شدن از روزمرگی و توجه به اهداف و آرمان‌ها والای انسانی هستند. ما خانه شهدا را بیت‌الله می‌دانیم و در ملاقات با خانواده معظم شهدا از توصیه‌ها و راهنمایی‌های این عزیزان استفاده می‌کنیم.”

دکتر موسوی ادامه داد: “شهید معیری در طول زندگی پربرکت خود در جهاد خدمت و کمک به اقشار محروم جامعه پیشتاز بود و سیره زندگی ایشان نیز نشان می‌دهد که در جهاد با نفس و جهاد اکبر نیز پیشتاز بوده‌اند و ما باید از آن شهید والامقام در خدمت به مردم الگوبرداری کنیم. شهید معیری در تبلیغ و ترویج دین و تبیین فرهنگ دینی نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند و شهادت در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب بهترین پاداش و موهبت الهی برای آن بزرگوار است.”

همسر شهید معیری نیز در این دیدار گفت: “خدمت خالصانه به این ملت و کشور اجر شهادت دارد و مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی که با ایمان و اخلاص در حال خدمت به مردم هستند، در مسیر و مکتب شهدا حرکت می‌کنند. حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در منزل شهید معیری باعث خوشحالی ماست و برای دکتر موسوی در انجام وظایف و خدمت شایسته به مردم ایران اسلامی آرزوی موفقیت می‌کنیم.”

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.