×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

علیرضا یزدان دوست با چند تن از روسای انجمن‌های صنفی استانی نمایندگان به‌منظور بررسی ساز و کارهای تعامل میان شبکه فروش و مدیران ستادی دیدار کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، در این جلسه که با حضور دکتر علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت و با همراهی معاون توسعه بازار، معاون فنی بیمه‌های اشخاص، مدیر فناوری اطلاعات و مدیر مالی برگزار شد، روسای انجمن های صنفی ضمن بهره‌مندی از رهنمودهای مدیرعامل، مشکلات و درخواست‌های شبکه فروش را مطرح کردند.

علیرضا یزدان دوست در پایان این جلسه ۴ ساعته، طی سخنانی ضمن تاکید بر حمایت از شبکه فروش جهت رسیدن به اهداف ترسیم شده، اظهار داشت: به هرحال کشور حدود دو سال با بیماری کرونا روبرو بوده و این موضوع در نوع خود هم مزیت بود و هم عیب؛ حالا گشایش‌هایی پس از موفقیت در مقابله با این ویروس به وجود آمده و باید تلاش همه ما بر این باشد که با تقویت شبکه فروش به سمت اهداف ترسیم شده حرکت کنیم.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر لزوم توجه به آموزش نوین برای نمایندگان و بالا بردن سهم پرتفوی نمایندگان از پرتفوی شرکت ادامه داد: مطمئن هستیم در دوره جدید می‌توان با تکیه بر شبکه فروش فعال و آگاه و توانمند کاستی‌های قبل را جبران کرد.

مشکلات محاسبه و پرداخت کارمزد، استقرار شیوه های جدید پرداخت آنلاین حق بیمه‌های شخص ثالث با همکاری واحدهای فناوری اطلاعات و مالی، ارتباط مستمر با واحدهای فنی در خصوص تعاملات فنی و انتقال مشکلات نمایندگان و گزارش بازخورد از بخشنامه ها و رویه های صادره، بازنگری در آیین نامه وصول مطالبات و افزایش سقف کارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برگزاری جلسات فصلی انجمن و مدیران عالی شرکت و تعیین مدیر امور شعب و کارگزارن به عنوان دبیر جلسه برای پیگیری امور و ارائه گزارش از روند اجرایی تصمیمات اتخاذ شده، از جمله موراد دیگری بود که در حضور مدیرعامل شرکت، مورد بررسی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.