×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار رئیس شعبه استان گلستان صندوق با مدیر ستاد دیه استان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی؛ امین بهرامی رییس شعبه استان گلستان با آقای وسکویی مدیر ستاد دیه استان در جهت حمایت، آزادسازی زندانیان و پیشگیری از زندانی شدن مقصرین جرایم غیر عمد ناشی از تصادفات رانندگی دیدار کردند.

امین بهرامی رئیس شعبه صندوق استان گلستان در راستای اهداف تبیینی و خدمات رسانی سریع در پرداخت خسارت زیان‌دیدگان و خانواده‌های آسیب‌دیده حوادث رانندگی بیان کرد: با عنایت به منویات مدیر عامل محترم که یکی از ماموریت‌های صندوق، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت زیاندیدگان و خانواده‌های آسیب‌دیده که غالباً از اقشار ضعیف و محروم جامعه می باشند، تسریع در ارائه خدمات با کیفیت از اولویت‌های صندوق می‌باشد و همچنین از اهداف اصلی صندوق آزادی یا پیشگیری از زندانی رانندگان و مقصرین ناشی از تصادفات رانندگی است.

در همین راستا طی گزارش اعلامی توسط مدیر ستاد دیه استان گلستان، با همکاری و پیگیری‌های صندوق تأمین خسارت‌های بدنی درحال حاضر استان گلستان فاقد زندانی ناشی از تصادفات رانندگی است.

بهرامی با اشاره به وظایف و تعهدات صندوق بیان کرد: با عنایت به تدابیر و سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل محترم صندوق در صورت احراز حادثه در مرحله دادسرا، خسارت زیاندیدگان پرداخت و مانع از زندانی شدن مقصرین حادثه در این مرحله نیز خواهد شد.

در پایان این دیدار مدیر ستاد دیه استان آقای وسکویی ضمن ابراز رضایت از ارائه خدمات و عملکرد مطلوب صندوق در خصوص آزادی و پیشگیری از زندانی مقصرین ناشی از تصادفات رانندگی، از تدابیر و استراتژی‌های مدیرعامل محترم صندوق و همکاری کارکنان شعبه استان گلستان کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام نمود و در پرتو عنایات الهی توفیقات روز افزون‌شان را خواستار شد.