×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیاز: مسئولیت پوشیدن شماره ۱۰ را در میلان احساس می‌کنم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا، این بازیکن اسپانیایی شروع بسیار خوبی در این فصل داشت و در ۹ بازی ابتدایی فصل، ۴ گل و دو پاس گل ثبت کرد. آزمایش کووید او در ماه اکتبر مثبت بود و پس از بهبودی نتوانست همان استانداردها را حفظ کند. هافبک اسپانیایی به SportMediaset گفت: «سخت بود، ۱۲ روز را در خانه گذراندم و علائم کرونا داشتم. با این حال، به دنبال بهانه نیستم، احساس خوبی دارم و آماده هستم تا به بهترین فرم خود برگردم تا در گلزنی و پاس گل به تیمم کمک کنم. من دوست دارم رهبری و مسئولیت داشته باشم. من به بازی برای میلان افتخار می‌کنم. می‌دانم که پوشیدن شماره ۱۰ فشار می‌آورد. من می‌خواهم با این پیراهن به دستاوردهای بزرگی برسم.
روسونری در روز یک‌شنبه مقابل یوونتوس به تساوی بدون گل دست یافت و پس از استراحت و برگزاری دیدارهای ملی در داربی شهر میلان به مصاف اینتر خواهد رفت.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:‌ بازی‌های زیادی باقی مانده است، ما می‌خواهیم داربی را ببریم و برای انجام آن همه تلاش خود را خواهیم کرد. باشگاه‌های زیادی در حال رقابت برای عنوان قهرمانی هستند و ما در بین آن‌ها هستیم، تا آخر می‌جنگیم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.