×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دکل ۵۴ فتح ملی حفاری در مغان مستقر می‌شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، علی رفیعی، مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه اکتشافی این شرکت گفت: این دستگاه حفاری و متعلقات به همراه گروه‌های تخصصی ترابری سنگین شرکت به‌وسیله ۱۲۰ خودرو کشنده سنگین و فوق‌سنگین در مدت ۲۵ روز در موقعیت مورد نظر استقرار می‌یابد و تا ۴۵ روز آینده عملیاتی می‌شود.
وی افزود: چاه اکتشافی آورتاداغ از جمله ۶ حلقه چاهی است که مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران انجام آن را به شرکت ملی حفاری ایران محول کرده است و برای حفر آن دستگاه حفاری ۵۴ فتح با توان ۲۰۰۰ اسب بخار و امکان حفر چاه‌های نفت و گاز تا عمق ۶ هزار متر به‌کارگرفته می‌شود.
مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه اکتشافی شرکت ملی حفاری اظهار کرد: این دستگاه حفاری با برخورداری از متخصصان باتجربه و کارآمد از دکل‌های تحت سرپرستی مدیریت عملیات – ۲ خشکی شرکت است که اوایل سال ۱۳۷۹ به ناوگان ملی حفاری پیوست و حفر ۳۳ حلقه چاه نفت و گاز و افزون بر ۱۴۱ هزار متر حفاری را در کارنامه خود دارد.
رفیعی گفت: در اجرای پروژه حفاری ۶ حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تاکنون دستگاه‌های حفاری ۷۴ و ۸۹ فتح در موقعیت میدان نفتی نام‌آوران در استان خوزستان و دستگاه حفاری ۳۳ فتح در منطقه گمیشان در استان گلستان به‌کار گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.