×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در آغاز سی‌ویکمین سفر استانی خود به مقصد استان بوشهر و شهرستان لامرد استان فارس، از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرهای لامرد و مُهر استان فارس بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکترمیرهاشم موسوی در بازدید از پروژه درحال احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان مُهر به بررسی و ارزیابی روند احداث این مرکز پرداخت و دستورات لازم را برای تسریع در احداث این مرکز صادر کرد. این درمانگاه در زمینی به متراژ ۴۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۷۵۰ متر مربع در حال احداث است. احداث این مرکز از ابتدای سال۱۴۰۱ شروع شده و تاکنون ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه‌ریزی، طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه بازدید از این پروژه در گفت‌وگو با خبرنگاران محلی، توسعه خدمات این سازمان را همسو با رویکرد راهبردی دولت مردمی سیزدهم در تحقق عدالت و رفع محرومیت‌ها اعلام کرد و گفت: در بازدیدهای میدانی، رویکرد توسعه خدمات را دنبال می‌کنیم و تلاش ما این است که موانع را برای توسعه خدمات برطرف کنیم. امروز از پروژه در حال ساخت درمانگاه مُهر بازدید کردیم که پیشرفت خوبی دارد و همزمان با پیشرفت مطلوب این پروژه، با کمک خیرین منطقه درمانگاه تأمین‌اجتماعی در ساختمانی استیجاری شروع به کار می‌کند. نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده و طی دو هفته آینده این مرکز در خدمت بیمه‌شدگان و مردم این منطقه قرار می‌گیرد.

دکتر موسوی افزود: دو شیفته شدن درمانگاه لامرد از دیگر اقداماتی است که برای توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی به مردم این شهرستان در حال انجام است. نیروی انسانی موردنیاز توسعه فعالیت این مرکز درمانی، از طریق آزمونی که طی ماه‌های قبل برگزار شد، درحال جذب است و دو شیفته شدن این درمانگاه نیز طی روزهای آینده عملیاتی می‌شود.

دکتر موسوی در بازدید از درمانگاه موقت این شهرستان که با همکاری خیرین محلی راه‌اندازی شده است، از افتتاح ساختمان درمانگاه تأمین‌اجتماعی مُهر در هفته تأمین‌اجتماعی سال آینده خبر داد.

بازدید از پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی امام رضا(ع) لامرد و شعبه تأمین‌اجتماعی این شهرستان از دیگر برنامه‌های مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بود. دکتر موسوی در این بازدید با مراجعه‌کنندگان و کارکنان این مراکز به گفتگو پرداخت و از خدمت‌رسانی مطلوب کارکنان مراکز بیمه‌ای و تأمین‌اجتماعی شهرستان لامرد قدردانی کرد.

دکتر موسوی همچنین در این سفر از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، کارخانه آلومینیوم لامرد و مجتمع فناوری و دانش‌بنیان پتروپالایش ستاره هرمز نیز بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.