×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به افزایش روزافزون محبوبیت این بانک در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی، گفت: رشد و توسعه بانک شهر تنها با ارائه خدمات نوآورانه فراهم شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر جواد عطاران با حضور در غرفه بانک شهر در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که در جزیره کیش در حال برگزاری است، گفت: بانک شهر امسال با عزم جدی و هماهنگی کامل واحدهای صف و ستاد و شرکت های تابعه در این رویداد مهم و بزرگ شرکت کرده است.
وی با بیان اینکه شعار “نوآوری درخدمت” همواره سرلوحه اقدامات و خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر بوده است، گفت: در”۲۰۲۳ KishINVEX” جدیدترین محصولات بانک در حوزه های مختلف بانکی به خصوص بانکداری الکترونیک رونمایی خواهد شد.
عطاران با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر و تعیین استراتژی های درست از سوی مدیرعامل بانک شهر ، این بانک مسیر پیشرفت خود را در شبکه بانکی هموار کرده است، خاطرنشان ساخت: در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای متمایز و کاربردی از سوی بانک شهر برای شهروندان مشتریان شبکه بانکی خواهیم بود.
این گزارش می افزاید؛ دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (KishINVEX) به عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور تا ۱۸ آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی کیش در حال برگزاری است. در این رویداد، ۲۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی از بخش‌های خصوصی و دولتی به نمایش آخرین دستاورد‌های در صنعت مالی پرداخته و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توجیه‌پذیر اقتصادی کشور را به نمایش می گذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.