×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دکتر شیخان در اولین جلسه ستاد کشاورزی: کشاورزان باید در سود حاصل از فروش محصولات دخانی شریک باشند

اولین جلسه ستاد کشاورزی شرکت دخانیات ایران به ریاست مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره با حضور برخی از مشاورین، معاونین و مدیران برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران؛ اولین جلسه ستاد کشاورزی به ریاست دکتر محمد شیخان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره با حضور جمعی از مشاورین مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی در روز سه شنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

دکتر محمد شیخان در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه کشت به عنوان حلقه اول صنعت دخانیات، تصریح کرد: در صنعت پر سود دخانیات، کشاورزان باید در سود محصول نهایی شریک باشند.

وی با بیان اینکه شرکت دخانیات با توجه به انتزاع بخشی از وظایف در سال ۹۲، تکلیفی به عنوان متولی کشت توتون و تنباکو ندارد، گفت: این اختیارات از دخانیات گرفته شد و به وزارت جهاد کشاورزی منتقل گردید و متاسفانه در ۸ سال گذشته این وزارتخانه هیچ نقشی را در این مسئله ایفا نکرده است و البته امیدواریم که در دولت جدید، جامعه کشاورزان توتون کار و تنباکو کار نیز مورد حمایت قرار گیرند.

دکتر شیخان با بیان اینکه شرکت دخانیات در راستای مسئولیت های تولیدی و اجتماعی خود حمایت از حلقه اول زنجیره تولید صنعت دخانیات را مهم می داند، گفت: از هیچ کوششی برای حمایت از خانواده بزرگ و زحمتکش کشاورزان دریغ نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مهم ما در سال ۱۴۰۱ حمایت ویژه از کشاورزان توتون کار و تنباکو کار است، اذعان داشت: می‌خواهیم به کشاورزان توتون کار که یک زمان ۲۰ هزار نفر بودند و الان به ۲ هزار نفر رسیدن این پیام را برسانیم که ما رنج و مشقت شما را دیدیم و صحنه را برای شما باز خواهیم کرد تا به میدان بیایید و در این صنعت، سهم واقعی خود را به دست آورید.

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره در پایان با اشاره به اینکه کشاورزان صادق ترین قشر جامعه هستند، گفت: در همین راستا بزودی از بسته حمایتی ویژه کشاورزان، رونمایی خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه گزارش حوزه کشاورزی از روند اجرایی برنامه‌ها استماع و در خصوص سیاست گذاری های آتی بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.