×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دکتر خورسندیان: روابط عمومی حرفه ای نیازمند طراحی الگوی اطلاع یابی و اطلاع رسانی از تمامی ذینفعان و فعالیت های یک سازمان است

دکتر خورسندیان: کارکرد روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست ؛ روابط عمومی حرفه ای نیازمند جریان شفاف و دوسویه اطلاع یابی و اطلاع رسانی از تمامی ذینفعان و فعالیت های یک سازمان است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان در جلسه ای که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با کارکنان روابط عمومی بانک و واحدهای تابعه آن، برگزار شد، از این بخش به عنوان عنصری سازنده در ایجاد ارتباط و تعاملات فکری، جمع آوری اطلاعات و تدوین برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان، یاد کرد و افزود: باید از قابلیت روابط عمومی ها در تصمیم سازی و برنامه ریزی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.
وی ادامه داد: روابط عمومی در سیاستگذاری‌، برنامه‌ریزی‌ و استفاده از رسانه ها‌ برای‌ انعکاس‌ اهداف‌ و فعالیت‌های بانک به‌ مخاطبان‌ عام و خاص که شامل ذینفعان و تمامی افراد جامعه می باشد، نقش موثری دارد.
وی همچنین از نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی و تقویت‌ هرچه‌ بیشتر روحیه‌ تفاهم‌ بین‌ کارکنان‌ و مدیران‌ سازمان‌ سخن گفت و خاطرنشان کرد:‌ نقش روابط عمومی و امور مشتریان در ارتباطات برون سازمانی و افکارسنجی از همکاران و مشتریان به عنوان مهمترین ذینفعان بانک مهم و اساسی است.
دکتر خورسندیان جهاد تبیین و نقش روابط عمومی در شناساندن حقایق و ارزش های جامعه و خنثی سازی تبلیغات منفی رسانه های معاند را یکی از خطیرترین وظایف روابط عمومی ها برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی ها در این شرایط حساس باید منشاء امید به آینده و خودباوری باشند و اطلاعات درست که مبنای تصمیم گیریهای مهم اقتصادی هستند را منتشر نموده و با واقع بینی به تبیین تصمیمات و سیاست های دولت بپردازند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن اشاره به گسترش ضریب نفوذ فضای مجازی در تمام ارکان زندگی و افزایش قدرت رسانه ها در هدایت افکار عمومی اعلام داشت: کارکرد مهم دیگری که برای روابط عمومی مطرح است، تولید محتوای مناسب برای اقناع افکار عمومی و جلوگیری از بروز شایعات و ایجاد فضای منفی در سازمان ها و جامعه است و مدیریت بحران در سازمان و هدایت صحیح افکار و جریان اطلاعات در خلال شرایط غیر منتظره و حساس نیز از دیگر وظایف روابط عمومی هاست.
وی ضمن تاکید بر روحیه تعامل و همکاری بین همه بخش ها افزود: روابط عمومی های شرکت های تابعه با هم افزایی و استفاده از ظرفیتهای موجود برای اطلاع رسانی یکپارچه در خصوص اقدامات بانک صنعت و معدن، نهایت اهتمام خود را به کار گیرند و منشور همکاری در این خصوص تدوین نمایند.
در پایان این جلسه هر یک از کارکنان حوزه روابط عمومی و امور مشتریان این بانک و شرکت های تابعه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در فضایی صمیمانه پرداختند و دکتر خورسندیان رهنمودهایی در خصوص این موارد مطرح نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.