×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جلسه ارزیابی تحول دیجیتال بانک صنعت و معدن با حضور دکتر علی خورسندیان مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و جمعی دیگر از مدیران بخش های مرتبط این بانک و کارگروهی از وزارت امور اقتصادی و دارایی به ریاست دکتر قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه این وزارتخانه برای بررسی دستاوردهای عملی نقشه راه تحول دیجیتال این بانک، تشکیل شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت ومعدن، در این نشست که روز گذشته نوزدهم تیرماه در این بانک برگزار شد، دکتر خورسندیان اظهار داشت: تمرکز فعالیت های این بانک بر محور تحول دیجیتال تعریف شده است.
وی افزود: اقدامات و فعالیت های مرتبط با طرح تحول را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از مهمترین وظایف خود می دانیم و تمامی بخش های این بانک سیاست ها و برنامه های خود را حول محوریت این موضوع مهم، تعیین نموده و اجرا می نمایند.
وی تشریح کرد: طرح تحول بانکداری دیجیتال بانک صنعت و معدن شامل دوازده پروژه مختلف می باشد که سامانه های نوین متعددی بر اساس این طرح، اجرایی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
دکتر اسکندری نیز ضمن تشکر از اقدامات بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در اجرای طرح تحول دیجیتال ایجاد یکپارچگی در تمام ارکان آن است.
وی بیان داشت: خروجی طرح تحول دیجیتال می بایست اثر خود را بر شاخص های عملکردی و صورت های مالی بانک نشان دهد.
در این نشست، تیم ارزیاب نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و تغییر در مسیر و نتایج مثبت حاصل شده را مشهود دانستند.
همچنین در این جلسه ۷ طرح خدمت محور به صورت کاملا مجازی برای حاضرین معرفی و ارائه گردید و در مورد ابعاد مختلف و اثرات این طرح ها بحث و تبادل نظر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.