×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آقای دکتر اسکندری، در آیین رونمایی از کارت هدیه جدید بانک آینده «آن‌کارت»، از عملیاتی‌سازی این محصول جدید بر اساس نیازهای واقعی و به‌روز مشتریان خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این محصول جدید و منحصر‌به‌فرد؛ «آن‌کارت» را، حاصل هوش، خلاقیت و توانمندی سرمایه‌انسانی جوان و متخصص این بانک دانستند که به‌واسطه‌ توان‌مندی این همکاران، بانک آینده در مسیر رسیدن به نقطه اوج حرکت کرده و با این نگاه، برنامه تحول بانک به بهترین نحو، اجرا خواهد شد و البته به زودی شاهد معرفی و عرضه محصولات جدید دیگری نیز در عرصه بانکداری خواهیم بود.
آقای دکتر اسکندری از شعب، به‌عنوان قلب تپنده و نقطه‌قوت بانک یاد کرده و اظهار امیدواری نمودند که در مدت‌زمان باقی‌مانده تا پایان سال، تلاش بیشتری برای خدمت‌رسانی به مشتریان صورت پذیرد؛ چرا که در واقع مشتریان، شرکای تجاری بانک در مسیر روشن پیش‌رو خواهند بود.
مدیرعامل بانک آینده، در ادامه با بیان این مطلب که به وضعیت موجود راضی نخواهیم ماند، بانکی را موفق خواندند که پکیج (بسته) کاملی از خدمات و محصولات برای ارائه به مشتریان داشته باشد و در همین راستا از برنامه‌های وسیع و همه‌جانبه بانک در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه ارزی و بین‌الملل خبر دادند و تأکید کردند: برای بهبود عملکرد کلی بانک، منابع ارزی و تسهیلات ارزی، ویژه فعالان حوزه صادرات را مورد توجه و اساساً مدیریت منابع ارزی مشتریان و پوشش نیازهای ایشان در دستور کار قرار گرفته‌است.
یادآور می‌شود؛ «آن‌کارت» بانک آینده، هدیه‌ای منحصربه‌فرد، جذاب و در عین‌حال مطابق با فنآوری روز دنیا با قابلیت بارگذاری فیلم است. که خریدار این کارت هدیه جدید، می‌تواند با اسکن QRCode روی کارت و بارگذاری محتوای خود بر روی پنل کارت، پیام شخصی‌سازی شده خود را ارسال و دریافت‌کننده کارت نیز پس از اسکن QRCode روی کارت توسط تلفن‌همراه، با استفاده از فیزیک کارت (به‌عنوان نمایشگر) امکان مشاهده پیام تصویری را خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.