×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دو مدیر بیمه سرمد منصوب شدند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی مدیرعامل این شرکت در حکمی، حسین پایندانی را به عنوان مدیر امور استان‌ها و شبکه فروش منصوب کرد.

در حکم رشنوادی، بر تقویت و بررسی مستمر عملکرد شبکه فروش، جذب نمایندگان جدید و آموزش توانمندسازی آنها و درجه‌بندی و رتبه‌بندی شعب و نمایندگان شرکت و ساماندهی حدود اختیارت آنها برای تسهیل فروش تاکید شده است. رشنوادی هم‌چنین از پایندانی خواسته است، برای جذب نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی و ایجاد سازوکار آموزشی برای آنان برنامه‌ریزی کند و بر عملکرد شعب، نظارت مستمر داشته و فرآیندهای شعب را شفاف و بهینه کند.

حسین پایندانی که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد، از مدیران باسابقه صنعت بیمه است و پیش از حضور در سرمد، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی، رئیس کمیته تطبیق مقررات و جبران خدمات و مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران معین بوده است. پیش از او، مهدی شمسایی عهده‌دار مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش بیمه سرمد بود.

مدیرعامل بیمه سرمد، هم‌چنین در حکمی، بهراد گروه‌ای را که پیش از این سرپرست مدیریت تطبیق مقررات شرکت بود، به عنوان مدیر امور بانک و بیمه منصوب کرد.

بر اساس حکم رشنوادی، ارتباط مستمر با ستاد و شعب بانک معظم صادرات ایران و تلاش در جهت کسب رضایت حداکثری، ارائه برنامه مدون در خصوص بازاریابی در بانک و افزایش حق بیمه تولیدی از منشاء سهامداری، طراحی طرح‌های نوین بیمه‌ای و گسترش پوشش‌ها برای کارکنان و مشتریان بانک و تسهیل فرآیند صدور و فروش بیمه‌نامه‌ها در شعب بانک، جزو ماموریت‌های اصلی مدیریت امور بانک و بیمه در دوره جدید خواهد بود.

گروه‌ای، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد و پیش از این، رئیس اداره امور نمایندگان و شعب، مدیر امور بانک و بیمه و سرپرست مدیریت تطبیق مقررات بیمه سرمد بوده است.

پیش از گروه‌ای، مهدی آراسته‌فرد مدیر امور بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.