×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۲ علیرغم محدودیت های انرژی در حوزه گاز و برق، جهادگران عرصه تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به ثبت دومین رکورد تاریخ این شرکت شدند.

مطابق برنامه ریزی ها ۶۵۶ هزار تن تولید در سال گذشته هدفگذاری شده بود اما با همت مضاعف کارشناسان و کارگران اکسین، ۷۲۰ هزار تن تولید به ثبت رسید که نشان از رشد ۱۰ درصدی دارد و سهم بیشتر این تولیدات به محصولات API و با ارزش افزوده بالا اختصاص داشته است.

شرکت فولاد اکسین به عنوان نخستین تولید کننده محصولات با استاندار API در خاورمیانه، سهم ۹۰ درصدی تولیدات خود را به این نوع محصولات اختصاص داد که رشد ۳۰ درصدی نسبت به رکورد قبلی داشته است.

در این میان، ثبت رکورد ۹۸ درصدی راندمان کیفی تولید، نتیجه ای درخشان در حوزه تولید است که نقش بسیار مهمی در سودآوری شرکت ایفا نموده به گونه ای که سودآوری ۷۶ درصدی را برای شرکت به ارمغان آورده است و درآمد های شرکت را ۶۶ درصد رشد داده است.

همچنین علیرغم محدودیت های انرژی که منجر به کاهش و بعضا توقف تولید در بسیاری از واحدهای تولیدی شده بود، فولاد اکسین، رکورد ۹۴ درصدی آماده به کاری تجهیزات را به ثبت رساند که موفقیت چشم گیری به شمار می رود.

امیداست با از بین رفتن محدودیت عای انرژی در سال ۱۴۰۳ در کنار عضم جدی و همت بالای اکسینی ها، شاهد تداوم رکوردشکنی در حوزه های مختلف این شرکت باشیم.

منبع : چیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.