×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دومین ‌رویداد آنلاین هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی با موضوع «اکچوئری، بیمه‌های زندگی و غیرزندگی» در قالب دو پنل و با مدیریت دکتر امیرتیمور پاینده برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این پنل‌ها ایجاد دیدگاه‌های جدید در مخاطبان با تمرکز بر یکی از محورهای اصلی هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی است که در مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. اعضای این پنل؛ دکتر رضا افقی عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر محمد ذکایی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گروه ریاضی، دکتر مریم تیموریان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد رودهن، دکتر علی شجاعی سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، دکتر صابر شیبانی رئیس میأت مدیره انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران، مهدی نمن‌الحسینی مدیرکل پذیرش مؤسسات و دفاتر بیمه‌ای بیمه مرکزی و دکتر امیر صفری مدیرکل نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی می‌باشند. مخاطبان این رویداد آنلاین نیز دانشجویان، محققان و فعالان حوزه بیم‌سنجی و آماری در صنعت بیمه تجاری و بیمه اجتماعی هستند.
پنل اول با عنوان «اکچوئری بیمه‌های تجاری» از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار خواهد شد و در آن روش‌ها و چالش‌های بیم‌سنجیِ(اکچوئری) بیمه‌های زندگی و غیرزندگی مرتبط با شرکت‌های تجاری بررسی خواهد شد.
پنل دوم با عنوان «اکچوئری بیمه‌های اجتماعی» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌گردد. در این پنل به بررسی الزامات، روش‌ها و چالش‌های بیم‌سنجی بیمه‌های اجتماعی و تفاوت آن با بیم‌سنجی بیمه‌های تجاری پرداخته خواهد شد.
پنل‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌گردد و لینک ورود به پنل‌ها بعد از ثبت‌نام و قبل از برگزاری، برای مخاطبان ایمیل خواهد شد.
ثبت نام در این رویداد رایگان و از طریق نشانی https://sites.google.com/view/acturary-panles/home امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با کنفرانس می‌توانند به نشانی http://math.ipm.ac.ir/conferences/2021/FINACT مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.