×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دولت می‌خواهد همه مردم در همه شئون دخالت داده شوند

یوسف نوری شامگاه پنجشنبه ۲۰ مردادماه در شورای اداری شهرستان عنبرآباد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم خونگرم این منطقه گفت: بنده به نیابت از دولت عرض ادب به مردم عزیز عنبرآباد را دارم. 

وی در ادامه سخنان خود، مهمترین معروف برای ولی جامعه را تشکیل حکومت دانست و افزود: سیدالشهدا برای دعوت مردم و برای خود مردم حرکت و قیام کردند و این نظام ادامه همین حرکت ائمه است و حفظ نظام از اوجب واجبات است لذا با حرکت اربعین استمرار می یابد. 

وزیر آموزش و پرورش به ظرفیت های بالای شهرستان عنبرآباد اشاره کرد و گفت: ظرفیت های این شهرستان اگر شکوفا شود، سبب اتفاقات شگرفی در این منطقه خواهد شد و انشاالله با تغیرات استانی شاهد رشد تولید در این منطقه باشیم. 

نماینده هیات دولت در سفر به استان کرمان به موضوع کشاورزی در منطقه عنبرآباد و جنوب استان اشاره و گفت: کشاورزی ما نباید تحت الشعاع قرار گیرد و زمین کشاورزی تبدیل به ویلا و ساختمان شود. اگر بخواهیم کشاورزی را به زنجیره تولید برسانیم باید این زنجیره توسط صادرات و تکنولوژی تکمیل شود و این مهم نیز جز با استفاده از پتانسیل نخبگانی جامعه میسر نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید از مردم برای کارهای مردمی استفاده کرد و این هنر است و نباید در مدار بسته حرکت کنیم عنوان کرد: کشاورزی سنتی عالی است اما برای ایجاد ارزش افزوده باید از روش های نوین و از انرژی های تجدیدپذیر در بخش کشاورزی استفاده شود و این‌ امر نیز نیاز به سرمایه گذاری دارد و این ظرفیت نیز موجود است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این موضوع که در دولت مردمی، خود مردم کارها را انجام‌ می دهند و کارهای مربوط به خدمات آموزشی و بهداشتی به مردم وظیفه دولت است افزود: زمانی که آیت الله رئیسی دولت را تحویل گرفت، ۵۰ هزار میلیارد تنخواه استفاده شده بود و سررسید اوراق نیز رسیده بود که دولت سیزدهم بدون استقراض از بانک مرکزی توانست از سد این معضل بگذرد.

نوری با بیان اینکه بنای دولت این است که بین مردم بوده و با استفاده از ظرفیت مردمی برای مردم کار کند که این موضوع نیز برگرفته از حکومت صدر اسلام است افزود: دولت می‌خواهد همه مردم در همه شئون دخالت داده شوند و خود صاحب کار شوند چون‌ مردم توده نیستند.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع نگرانی معلمین اشاره کرد و گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمین آماده شده و به زودی ابلاغ خواهد شد تا کیفیت آموزش بالا رفته و صلاحیت معلمین ارتقاء یابد ضمن آنکه باید این خبر را نیز اعلام کنیم که موضوع تغذیه دانش آموزان از امسال در بخش های مختلف اجرایی خواهد شد. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.