×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دهه مبارک فجر؛ مقطع ارزشمند رهایی ملت ایران است

دکتر امین بهاروند، مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان
دیر زمانی نمی گذرد که برای هدف قراردادن دشمنان کشور و کسانی که با پشتوانه ابرقدرت های آن زمان جهت اشغال خاک وطن به ما یورش برده بودند حتی کمترین وسیله جنگی را هم نداشتیم از سلاحهای سبک گرفته تا خمپاره و …. چه رسد به موشک و سلاحهای پیشرفته و اگر نبود دلاوری ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های آنان و همچنین فرماندهی امام راحل(ره) در همان روزها و ماههای اول جنگ، شکست می خوردیم.
اما ۴۰ سال تلاش-مقاومت و تکیه بر توان جوانان وطن که بعد از پیروزی انقلاب در دهه فجر سال۵۷ به این خود باوری رسیدند در حال حاضر برای کسانی که بخواهند به تمامیت ارضی ما چشم داشته باشند، یا اینکه در سر خود بپرورانند که کوچکترین آسیبی به کشور عزیزمان وارد سازند، نیک می دانند که چه در نبرد رودررو و چه اینکه در سوراخ های خود در هر جا ی دیگری باشند در هیچ کجای دنیا از تیر رس موشک های ساخت ایران در امان نخواهند ماند.
خودباوری در این حوزه و حوزه های دیگر درختانی هستند که بذر آنها در سال ۱۳۴۲ کاشته شد و در بهمن ماه ۱۳۵۷به نهالی تبدیل شده که در حال حاضر درختی تنومند است که از هر آسیب و آفتی در امان است به پشتوانه حق تعالی و زحمات امام راحل وبعد از رحلت آن عزیز هدایت های مقام معظم رهبری.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.