×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دهه مبارک فجر؛ ایام به ثمر رسیدن مجاهدتهای ملت بزرگ ایران است

دکتر محمد خورشیدی، مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران
والفجر والیال عشر
۱۲ بهمن آغاز دهه فجر و آغاز طلیعه نور است

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدتها و جان فشانی های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که «استقلال» «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. جمهوری اسلامی کبوتر سفیدی است با دو بال استقلال یعنی نفی وابستگی خارجی و آزادی یعنی رهایی از استبداد داخلی که با  دو رمز وحدت کلمه و  رهبری فقیه عادل این کبوتر در آسمان میهن عزیزمان به پرواز درآمد.
۴۲سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی، استقلال خواهی و عدالت جویی ملت همیشه در صحنه است که با وجود فشارهای همیشگی دشمنان در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند و با پیروی از خط امام (ره) و شهداء و تقدیم سردار سلیمانیها و فخری زاده درخت انقلاب را آبیاری کرده اند و با ولایت فقیه زمان عهدی ناگسستنی دارند و در بیعتی مجدد راویان عشقند و حامیان حریم ولایت.

اراده سازمان تامین اجتماعی خدمت به مردم و گسترش عدالت اجتماعی و حفظ شان و کرامت انسانها بود که طرح هایی چون طرح ۳۰۷۰ و نسخه الکترونیک و افتتاح دیگر پروژه های سازمان تامین اجتماعی در جای جای میهن عزیزمان در دهه فجر امسال برگ زرینی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.   

اینجانب فرارسیدن ایام غرور آفرین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی هم میهنان عزیز به ویژه مردم شریف استان مازندران و همه همکاران پرتلاشمان در صف و ستاد علی الخصوص همکاران خدوم مدیریت درمان مازندران تبریک عرض می نمایم.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.