×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور است

محمد اخلاقی، مدیر کل تامین اجتماعی سمنان
انقلاب اسلامی ایران نه فقط یک پدیده سیاسی اجتماعی، بلکه یک واقعه ایدئولوژیک فرابشری است که یقینا ریشه های آن در تئوری های مرسوم سیاسی و اجتماعی روز، یافت نمی ­شود. به گواهی بسیاری از متفکرین و متخصصین علوم سیاسی و اجتماعی، وقوع چنین انقلابی را بر اساس داشته های نظام طاغوتی و حامیان قدرتمند خارجی اش، حتی محتمل هم نمی دانستند. چه رسد به پیروزی و دوام آن.
دشمنان انقلاب همواره تلاش می کنند، فضای سیاسی و اجتماعی ایران را متشنج، در خفقان و مخالف آزادی های سیاسی و اجتماعی معرفی کنند. اقتصاد را وازده و ورشکسته، اخلاق را در اغماء و فرهنگ را منفعل و در یک کلام نظام را ناکارآمد نشان دهند. البته هر جا هم که با نظراتشان مخالف بود سعی می کنند با اقداماتی تخریبی چنین تصوری را مستند و واقعی جلوه نمایند.
جمهوری اسلامی ایدئولوژی خاص خود را دارد. از آنجایی که انقلاب اسلامی برخاسته از تفکر دینی و مذهبی است که می توان آن را اسلام شیعی خلاصه کرد، قطعا با شاخصهای نظام استکبار جهانی مغایرت و تقابل دارد.
با این همه دشمنی آشکار و پنهان، انقلاب در مسیر خود متوقف نشده و نخواهد شد. چنانکه رهبر حکیم انقلاب فرمودند: کشور در حال پیشرفت است و هیچ بن بست و مشکل برطرف نشدنی در حرکت رو به جلو ملت ایران وجود ندارد.
با این دورنما و هدف گذاری و انگیزه، می توان آینده را پربار و دلگرم کننده متصور بود. که ان شاءالله با توکل بر خداوند، می توان به آن دست یافت و در این میان مردمانی استوار و غیور می توانند این میراث با ارزش را به آن قله برسانند. و باعث سربلندی اسلام و میهن در جهان باشند.
اینجانب فرارسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر را خدمت آحاد جامعه، بویژه کارفرمایان،بیمه شدگان، مستمری بگیران و همکاران عزیزتبریک و تهنیت عرض نموده، عزت، دوام و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ازدرگاه ایزدمنان خواستارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.