×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در ۹ ماه سال جاری انجام شدپرداخت ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون استان مرکزی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی وفایی مدیر شعب استان دربازدید ۲ روزه از چند طرح صنعتی در شهرستان ساوه با اشاره به ویژگی های خاص شهرستان ساوه گفت : بانک توسعه تعاون در استان مرکزی از ابتدای سال با نگاه ویژه به حمایت از تولید و اشتغال آفرینی توانسته ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعدات پرداخت کند که عمده تسهیلات پرداختی در بخش صنعت بوده است .
وی با بیان اینکه تامین نقدینگی مورد نیاز واحد های صنعتی یکی از بزرگترین مشکل تولید کنندگان است،گفت : بانک توسعه تعاون در این شرایط بیش از گذشته حامی و نقطه اتکای تولید کنندگان است.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی در تامین سرمایه در گردش واحد های صنعتی و کشاورزی خبر داد و افزود : راهکار رونق اقتصادی درآمد زائی و رفع مشکل بیکاری و حمایت از تولید داخلی است و چون رشد و توسعه اقتصادی در گرو بقای واحد های تولیدی است باید در تامین مالی این حوزه تسریع و حمایت های لازم انجام شود.

مدیر شعب استان در سفر به شهرستان ساوه از شرکت های آریانا سازه،گروه صنعتی افشار،کان سار پژوهان،پارت هونیاک،گروه صنعتی سبحان ، حدید ثمین پارس و فنر سازی خاور بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت ها قرار گرفت.