×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

روز سوم همایش و نمایشگاه پتروفن با برگزاری ۸ پنل مشترک بین شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با شرکت‌های دانش بنیان به پایان رسید تا مجموع پنل‌های برگزار شده در مدت سه روز برگزاری این رویداد به عدد ۲۷ برسد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، روز پایانی نخستین دوره رویداد پتروفن که در مرکز همایش‌های بین‌المللی کوشک شرکت ملی نفت ایران برگزار شد با پنل اختصاصی صنایع پتروشیمی دانش بنیان و اشتغال آفرین با محوریت صنایع پایین دستی پتروشیمی آغاز شد.

در ادامه، با محوریت «بومی‌سازی مواد شیمیایی و کاتالیست و تنوع محصولات»، شرکت های پتروشیمی ایلام و طرح‌های هنگام و همچنین پتروشیمی‌های یادآوران و ابن سینا، بندر امام، پارس، اروند، کارون، شهید تندگویان و خوزستان در هفت سالن به رایزنی تخصصی و گفتگوهای B2B با شرکت‌های دانش بنیان پرداختند.

در بخش پایانی این رویداد، در مراسمی از تمامی شرکت‌های حاضر در پتروفن١۴٠١ از جمله پتروشیمی‌های بندر امام، اروند، بوعلی سینا، شهید تندگویان، خوزستان، کارون، پارس، نوری، لردگان، ارومیه و ایلام، شرکت فجر انرژی خلیج فارس، شرکت مبین انرژی خلیج فارس، شرکت مدیریت توسعه، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس و همچنین طرح‌های هرمز، الماس، دهدشت، یادآوران، هنگام، گچساران، صدف، سنقر و پتروپرک تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.