×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در اپلیکیشن اوانو بازی کنید؛ بدون قرعه کشی جایزه بگیرید

پویش «تو این بازی نمیبازی» از امروز در اپلیکیشن اوانو آغاز شده و هر هفته به نفرات برتر شرکت کننده در آن، بدون قرعه کشی جایزه نقدی در قالب شارژ کیف پول اوانو می دهد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرگزاری موج، کمپین «تو این بازی نمیبازی» از امروز ۱۰ اردیبهشت آغاز شده و به مدت ۴ هفته نیز ادامه خواهد شد و در این کمپین هر هفته ۲۴ جایزه نقدی بدون قرعه کشی و ۹۶ هدیه نقدی نیز به قید قرعه به واجدین شرایط اهدا می شود.

کاربران اوانو می توانند برای شرکت در این کمپین با عضویت در سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو وارد صفحه بازی‌ها شده و از ۸ بازی موجود که در این صفحه وجود دارد، بازی یا بازی‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در طول هفته با افزایش امتیاز خود شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.

بر همین اساس هر هفته به ۳ نفر برتر هر بازی به ترتیب ۵۰۰ هزار تومان، ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان هدیه نقدی در قالب شارژ کیف پول اوانو، بدون قرعه کشی اهدا می گردد.

همچنین هر هفته به قید قرعه به ۳ نفر از میان رتبه های چهارم تا دهم هر بازی ۲۰۰ هزار تومان، به ۴ نفر از میان رتبه های دهم تا پنجاهم هر بازی ۱۵۰ هزار تومان و همچنین ۵ نفر از میان رتبه های پنجاهم تا صدم هر بازی نیز ۱۰۰ هزار تومان هدیه نقدی در قالب شارژ کیف پول اوانو اهدا می گردد.

گفتنی است قرعه کشی ها به صورت هفتگی انجام می شود و در پایان کمپین نیز تمام شرکت کنندگان در این کمپین در قرعه کشی یک دستگاه پلی استیشن ۵ شرکت داده می شوند.

لازم به ذکر است امتیاز شرکت کنندگان در این کمپین در پایان هر هفته صفر خواهد شد و کاربران هر هفته می توانند با انجام بازی یا بازی های مورد نظر، شانس خود را برای جوایز هفتگی کمپین «تو این بازی نمیبازی» افزایش دهند.

برای نصب اپلیکیشن اوانو می‌توانید بر روی عنوان «لینک» کلیک کنید.