×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری موفق به دریافت ۶ گواهی کشف شدیم که مجموع آنها به شکل قابل توجهی ذخایر سنگ آهن و آهک را افزایش داده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، قباد شاه‌کرمی مدیر اکتشاف ایمپاسکو عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳ فقره گواهی کشف آهک در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ فقره گواهی کشف و افزایش ذخیره آهن در یزد به اضافه گواهی کشف افزایش ذخیره آهن در معدن صاحب سقز را دریافت کردیم.

شاه‌کرمی با بیان اینکه تلاش بی وقفه تیم اکتشاف و مجتمع‌های شرکت تهیه و تولید باعث شد تا در مدت شش ماهه سال جاری، رکورد دریافت گواهی کشف سال گذشته را به دست بیاوریم، عنوان کرد: تلاش داریم تا پایان سال این تعداد را به ۹ فقره گواهی کشف برسانیم و این روند بی وقفه تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مجموع ذخایر جدید کشف شده در سه محدوده صاحب سقز کردستان، گلمنده و آنومالی ۱۶بی یزد با احتساب گواهی کشف‌های جدید به حدود ۱۰ میلیون تن می‌رسد.

شاه‌کرمی همچنین اضافه کرد: مجموع ذخایر جدید کشف شده آهک در سه محدوده امامزاده علی، مارین و مسجد بر اساس گواهی‌کشف‌های جدید دریافت شده به بیش از ۱۳ میلیون تن می‌رسد.

وی همچنین خبر داد: در شش ماهه گذشته بیش از ۴۱ هزار متر حفاری داشته‌ایم که ۱۰ هزار متر حفاری تنها در یک ماهه شهریور انجام شده است.

مدیر اکتشاف ایمپاسکو در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما از ادامه روند حفاری تا پایان سال این است که از برنامه حفاری ۸۰ هزار متر در یک سال عبور و آن را به حدود ۱۰۰ هزار متر برسانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.