×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح “زائر کارت” را اجرایی کرده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، ارائه تسهیلات بانکی ویژه زائران اربعین حسینی (ع) وفق ضوابط بانک مرکزی، برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه ها، بیمارستان‌ها، تولیدات ایرانی، حمل و نقل مرتبط با باشگاه زائران حسینی و دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد اربعین و نیروی انتظامی برخی از خدمات زائر کارت است.
افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه در TOBANK و یا حضوری در تمام شعب بانک گردشگری و ادارات گذرنامه برای دریافت کارت ویژه “زائر کارت” به صورت رایگان و برخورداری از تمام خدمات کارت های بانکی یکی دیگر از ویژگی های زائر کارت را تشکیل می دهد.
همچنین درج QRCode و بارکد در پشت کارت برای امور شناسایی، اطلاعات هویتی، خدمات مرزی، ثبت اطلاعات پزشکی، سوابق دارویی، امکان تجویز نسخه الکترونیکی و مشاوره پزشکی و خدمات پستی زائران و همچنین خدمات درمانی در برخی مراکز درمانی کشور عراق امکانپذیر است.
تشخیص موقعیت مکانی وارسال پیامک و همچنین معرفی همراهان یا وابستگان برای موارد ضروری و اورژانسی، امکان برنامه ریزی تاریخ رفت و برگشت ، پیش بینی وسایل نقلیه عمومی، امکان برنامه ریزی خدمات پذیرایی و اقامتی در مواکب بین راهی عراق و ایجاد بستر فعالیت های آموزشی و فرهنگی از دیگر ویژگی‌های زائر کارت بانک گردشگری است.
امکان صدور و ارائه گذرنامه زیارتی همراه با کارت بانکی پس از ثبت در سامانه “سماح” سازمان حج و زیارت و ارسال رایگان نیز از ویژگی های زائر کارت به شمار می‌رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.