×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست اوبامیانگ از دمبله

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از الموندو، پیر اوبامیانگ یکی از خریدهای بارسلونا در زمستان سال جاری بود.
این مهاجم گابنی بعد از اختلاف با آرتتا راهی بارسلونا شد و توانست در دیدار  برابر والنسیا هت تریک کند. اوبامیانگ در دورتموند با دمبله همبازی بود و اکنون خوشحال است که بار دیگر با این بازیکن همبازی شده است.
او گفت: من قبل از اینکه راهی بارسلونا شوم با دمبله صحبت کردم. او پیام داد و درباره تصمیمم برای حضور در بارسلونا صحبت کرد. در آن زمان من هنوز تصمیم قطعی ام را نگرفته بودم با این حال با دمبله در ارتباط بودم و درنهایت این انتقال صورت گرفت. من بعد از ۵ سال دوباره با دمبله همبازی شدم و باید بگویم که احساس بسیار خوبی داشتم. من و دمبله سال خوبی را در دورتموند تجربه کردیم.
اوبامیانگ ادامه داد: دمبله بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است. او یکی از بهترین های فوتبال جهان است و می تواند به بارسلونا کمک زیادی کند. باید اعتراف کنم که از همبازی شدن دوباره با دمبله خوشحال هستم. وقتی به بارسلونا رسیدم به دمبله گفتم که باید در تیم بماند و قراردادش را تمدید کند. این خواسته ای بود که من از او داشتم و امیدوارم که در نهایت در تیم بماند. نمی دانم که آیا دمبله در بارسلونا خواهد ماند یا خیر. تنها این را می دانم که هر احتمالی وجود دارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.