×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم تجلیل از نخبگان سی و چهارمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» استان تهران، ششم اردیبهشت ماه در شرکت ساپکو برگزار و طی آن از کارگران نمونه تجلیل شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- هم زمان با هفته کارگر، آیین قدردانی از کارگران و تبیین نقش و جایگاه آنان در شرکت های تولیدی، با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، استاندار تهران، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و کارگران و کارفرمایان شرکت های تولیدی و صنعتی برگزار شد.
در این مراسم علی اکبر مرادعباسی معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو، با تقدیر از جایگاه کارگران در زنجیره تولید گفت: کارگران نقش مهمی در رسیدن به شعار سال مبتنی بر «افزایش تولید و مهار تورم» دارند.
وی افزود: در سال هایی که تحریم و موانع متعددی بر صنعت خودروی کشور تحمیل شد، با گذشت، تلاش، کوشش و همدلی کارگران و تکیه صنعت خودرو بر بازوان توانمند کارگران کشور رشد تولید و عرضه بیش تر خودرو به بازار رقم خورد.
مرادعباسی با بیان این که برگزاری چنین جشنواره ای باعث افزایش انگیزه و امید در کارگران خواهد شد و نتیجه نهایی آن در افزایش تولید و ارتقای کیفیت برای مشتریان محصولات ملموس خواهد بود، اظهار کرد: تدوین و بهبود قوانین نقش مهمی در افزایش تولید و توسعه دارد که با همکاری اداره کل تعاون، رفاه و کار اجتماعی استان تهران این امر محقق می شود.
گفتنی است، از میان یک هزار و ۸۷۱ نفر کارگر و کارگروه که سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره امتنان، شرکت کردند، هفت کارگر و کارگروه از شرکت‌های ایران‌خودرو، ایسیکو، شرکت نفت پارس، پارس‌خودرو، سایپا، تهران‌شیمی و ایران‌یاسا موفق به دریافت عنوان کارگر یا کارگروه نمونه در سطح استان تهران شدند.
در بین منتخبان این جشنواره، هشت کارگر نمونه در قالب دو کارگروه نمونه ایران خودرو نیز معرفی و با اهدای لوح و تندیس از آنان تقدیر شد.
امین منتظری علمدار، مهدی پوربشیری، بهراد صرافان و احمد محمدحسنی برای یکی از کارگروه‌ها با موضوع طراحی و ساخت منیپلیتور حمل داشبورد و جیگ‌های خط مکانیکی سالن مونتاژ یک جهت ایجاد قابلیت تولید خودروی تارا در این سالن و احسان ولی، سپهر سالور، منوچهر قربانی، رامین انوری و احمد محمدحسینی برای کارگروه طراحی و ساخت سیمولاتور کاتالیست و سنسور اکسیژن به منظور ارزیابی عملکرد ECU و کاتالیست مانیتورینگ در آزمون‌های EOBD برندگان سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کارگری از ایران خودرو بودند.
همچنین در این جشنواره، شهاب عطایی شاغل در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ایسیکو به عنوان یکی از کارگران نمونه استان تهران در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.
ایسیکو سال گذشته شش طرح به سی و چهارمین جشنواره امتنان ارسال کرد که از میان آن‌ها، طرح شهاب عطایی از ایسیکو با عنوان «سامانه آزمون شایستگی» در میان آثار منتخب قرار گرفت.
لازم به ذکر است در آیین تقدیر از نخبگان سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، فخاری استاندار تهران، ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سبحانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت تهران، جوهری فرماندار تهران، قائم مقام ها، معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکت های برتر و کارگران حضور داشتند.
برگزاری نمایشگاه توانمندی شرکت های تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.