×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه پیام نور، ضمن پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه از طریق حساب‌های بانک، اعضای هیأت علمی و کارکنان معرفی شده از سوی دانشگاه، امکان دریافت وام قرض‌الحسنه را پیدا می‌کنند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد دانشگاه پیام نور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه همکاری در چارچوب طرح «مهریار» به امضا رسید و از این پس استادان و کارکنان دانشگاه پیام نور امکان دریافت وام قرض‌الحسنه را خواهند داشت.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: این بانک می‌تواند در زمینه فرهنگی و علمی از پایان‌نامه‌های دانشجویانی که درباره قرض‌الحسنه تحقیق انجام دهند، حمایت کند و وام‌هایی برای آنان در نظر بگیرد.
وی درباره پرداخت به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق گفت: بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد اندک پرداخت می‌کند.
رشد خیره‌کننده مشتریان بانک در ۲ سال گذشته
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بسیاری از خدمات بانک به صورت کاملاً آنلاین ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.
شمسی‌نژاد افزود: در دولت سیزدهم توجه خاصی به مفهوم قرض‌الحسنه و این بانک شده است. ۳ میلیون فقره وام در سال گذشته به متقاضیان پرداخت شد و تعداد مشتریان بانک در ۲ سال اخیر از ۱۰ به ۱۵ میلیون نفر رسیده است.
وی افزود: در ۲ سال اخیر سازمان‌های زیادی در زمینه حقوق و دستمزد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه امضا کردند و پرداخت حقوق و مزایایی نهادهایی همچون وزارت علوم و دانشگاه تهران نیز توسط این بانک صورت می‌گیرد. ان‌شاءالله با این تفاهم‌نامه خانواده دانشگاه پیام نور بتواند از وام‌ها و شرایط ویژه این بانک استفاده کند.
خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مناسب‌تر از سایر بانک‌هاست
در این مراسم همچنین دکتر «ابراهیم تقی‌زاده» رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با ۳۶۰هزار دانشجوی فعال و ۱۳هزار کارمند و عضو هیأت علمی، ظرفیت بالایی برای تعامل با همه سازمان‌ها دارد.
وی درباره تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه جلسات متعددی با بانک‌های متعدد برگزار شد و بعد از بررسی‌های صورت گرفته، جمع‌بندی نهایی این بود که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند به همکاران اداری و علمی و همچنین دانشجویان خدمات مناسب‌تری ارائه کند.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به قرض‌الحسنه بودن این بانک و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، این بانک می‌تواند به خانواده دانشگاه پیام نور کمک شایانی کند.
در پایان مراسم تفاهم‌نامه همکاری در چارچوب طرح «مهریار» به امضای مدیران ارشد ۲ سازمان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.