×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دامدار کارت برای دامداران کشور صادر می‌شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی که همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس به داراب سفر کرده بود،در گفت و گو با ایرنا افزود: کشاورزانی که سال قبل کشاورز کارت دریافت کرده اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آنها شارژ شود.

وی درباره امهال مطالبات کشاورزان نیز گفت:بر اساس مصوبات قانونی؛ بند ۳۳ قانون برنامه، بند«ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه و تبصره ۳۵ را اجرا کردیم و امسال نیز اگر کشاورزان ۲۰ درصد از بدهی شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند، می توانیم دوباره تقسیط مجدد کنیم.

وی اضافه کرد: دولت مصوبه دیگری در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به بانک ابلاغ شود تا آن را اجرا کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه گفت: در نیمه نخست امسال در زمینه تأمین ماشین‌های کشاورزی؛ مکانیزاسیون و همینطورتأمین بذر گواهی شده تسهیلات خوبی برای کشاورزان فراهم کردیم و همچون گذشته در زمینه توسعه گلخانه ها؛کاشت و فرآوری گیاهان دارویی تسهیلات خوبی توسط بانک پرداخت می شود.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر استانی روز پنجشنبه ۲۲مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور و شماری از وزیران به استان فارس، همراه با وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های خفر، جهرم، داراب و زرین‌دشت حضور یافت.