×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

گشتی در شهر آن هم با دوچرخه در یکروز هوای مطبوع به خصوص اگر فصل بهار باشد، حال خوبی به آدم می‌دهد. افرادی که دوچرخه سواری را از دوران کودکی دوست داشتند، حتما برای ایام جوانی و میانسالی هم، دوچرخه خود را متناسب با حال و هوای خویش تغییر داده‌اند و یا این که هر زمان که فرصتی دست دهد به آغوش طبیعت یا پارک‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده خواهند رفت تا همچنان حس زیبا و مطبوع دوران کودکی را در خود زنده نگهدارند ضمن آن که دوچرخه سواری یکی از ورزش‌های محبوب و مفرح برای سلامتی محسوب می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اقتصادتهران، آن موقع اگر دوچرخه خراب می‌شد یا به جایی برخورد می‌کرد باید صبر می‌کردیم پدر از سرکار برگردد تا اگر خسته نباشد برای تعمیر، آن را به دوچرخه سازی ببرد و یا اینکه اگر خسارتی با دوچرخه‌ به جایی وارد می‌کردیم تازه اول داستان بود و تا مدت‌ها شاید از دوچرخه سواری محروم می‌شدیم.

اما قضیه دوچرخه سواری الان با دوران کودکی کمی فرق کرده است، در حال حاضر شما با در اختیار داشتن بیمه ملت به راحتی و به دور از هرگونه خطر و آسیبی که به شما یا اطرافیان وارد شود می‌توانید در هر نقطه از شهر تردد نمایید.

اگر در گذشته تعداد خودروها کمتر بود و الان بیش‌تر شده، باز هم مشکلی نیست و چنانچه خدای نکرده برای دوچرخه سوار مشکلی به وجود بیاید با وجود پوشش‌های بیمه ملت، خیالش آسوده است.

از سوی دیگر هزینه‌های نقل و انتقال دوچرخه در صورت عدم امکان حرکت دوچرخه ناشی از حادثه و هزینه‌های دفاع و دادرسی ناشی از دعاوی مرتبط با موضوع بیمه‌نامه همگی از پوشش‌هایی است که بیمه ملت برای رفاه حال دوچرخه سواران در نظر گرفته است.

طراحی این طرح نوآورانه از سوی بیمه ملت، به جرات یکی از شاخص‌ ترین بیمه‌نامه‌هایی است که به بازار عرضه شده به طوری که با افزایش تردد دوچرخه سواران در سطح شهر، خطرات احتمالی تردد با این وسیله به مرور افزایش یافته و برای اینکه فرد دوچرخه سوار دغدغه‌ای از سفر با دوچرخه در فضای شهری نداشته باشد، بهترین راهکار برای آن، بیمه نامه دوچرخه بیمه ملت است که دیگر، نگرانی بابت خرابی، آسیب رسیدن به دیگران یا خود و یا برخورد یا عابران و سایر وسایل نقلیه وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر علاوه بر آن که استفاده دوچرخه سواران به استفاده بیشتر از این بیمه‌نامه منجر خواهد شد، استفاده هرچه بیشتر از بیمه‌نامه ملت نیز به فراگیر شدن استفاده از این وسیله نقلیه پاک در سطح شهر‌ها منجر خواهد شد و به بیان دیگر، بیمه ملت به طور غیر مستقیم باعث تمیز تر شدن هوا می‌شود که اتفاق میمون و مبارکی است.

دوچرخه

عرضه بیمه نامه دوچرخه توسط بیمه ملت برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور، نقطه عطفی در عرضه بیمه‌نامه‌های منحصر بفردی که در این صنعت ارائه می‌شود.

رویکر متفاوت مدیران بیمه ملت با طراحی بیمه‌نامه نوآورانه‌ «راه سبز ملت» که منجر به دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز شده است این نوید را می‌دهد که شادی و طراوت به شهرهای کشورمان به ویژه تهران باز گردد و مردم بیش از گذشته، با دوری از وسائل نقلیه شخصی، علاوه بر کمک به کاهش آلودگی هوا، در راستای افزایش سلامت خود گام بردارند.

لازم به ذکر است دوچرخه‌سواران می‌توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent  نزدیک‌ترین نمایندگی بیمه ملت به محل سکونت یا محل کار خود را یافته و بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث را تهیه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.