×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خوشحالی دی بروین از حضور ارلینگ هالند در سیتی

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از استار، کوین دی بروین می گوید از همکاری با ارلینگ هالند  در منچسترسیتی هیجان زده است و اعتراف کرد که آمدن این بازیکن ۲۱ ساله ممکن است به او کمک کند تا آمار پاس گل بهتری داشته باشد.
دی بروین به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد زیرا سیتی در ماه گذشته چهارمین عنوان قهرمانی خود را در پنج فصل گذشته در لیگ برتر به دست آورد، این بلژیکی با ۱۵ گل زده در لیگ و همچنین ۸ پاس گل رکورد خوبی داشت. این بازیکن بلژیکی در فصل ۲۰-۲۰۱۹  با ۲۰ پاس گل رکورد خوبی از خود بر جای گذاشت. 
ارلینگ هالند پس از پیوستن به دورتموند در ژانویه ۲۰۲۰ در ۸۹ بازی ۸۶ گل به ثمر رساند. دی بروین در صحبت با شبکه بلژیکی “HLN” گفت که خرید هالند توسط سیتی خبر خوبی برای تیم و خودش بود. او گفت: ارلینگ هالند یک مهاجم نوک بسیار خوب است. حضور او باید به ما کمک کند تا به عنوان یک تیم رشد کنیم. من فکر می کنم داشتن مهاجمی که شاید ۲۰ تا ۲۵ گل در فصل به ثمر می رساند خوب باشد.
دی بروین در پاسخ به این سوال که آیا آمدن مهاجم نروژی به او کمک می کند تا آمار پاس گلهای خود را افزایش دهد، افزود: شاید این طور باشد. سال ها بوده که من پاس گلهای زیادی در تیمم دادم و شاید امسال بهترین عملکرد من باشد.
دی بروین در ادامه گفت که تضمین می کند تا یورو ۲۰۲۴ در تیم ملی بازی کند ولی نمی داند بعد از آن چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
بلژیک ابتدا با تیم ملی فوتبال هلند و در ادامه با لهستان، ولز و دوباره با لهستان بازی خواهد کرد.
 تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از کسب عنوان سومی در جام جهانی روسیه، پیشرفت خودش را در سال‌های اخیر به خوبی نشان داده است. بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی قبل برابر فرانسه فوتبال خوبی ارائه کرد ولی بازی را باخت و در نهایت با برتری برابر انگلیس در دیدار رده بندی سوم شد. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.