×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خوزستان باید پایلوت و کارگاه توسعه کشور باشد

کیوسک خبر ـ ایرانی ادامه داد: با توجه به سهم ناچیز اقتصاد تعاونی از اقتصاد ملی،باید تلاش کرد تا با تهیه نقشه راه و ارتقا حاکمیتی جایگاه بخش تعاون در جهت رسیدن به اهداف متعالی این حوزه تلاش کرد.
ایرانی گفت: همانگونه که قوی ترین معاونت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را جناب آقای دکترعبدالملکی با انتخاب شایسته وبجای جناب آقای مسکنی از نیروهای خلاق،جهادی،اندیشه ورز و موثر در دولت سیزدهم برای معاونت تعاون برگزیدند،بارقه های امید به بخش تعاون دمیده شد.
ایرانی گفت:تامین وتجهیز منابع،افزایش سرمایه،ارتقا جایگاه اداری تعاون،ورود به بازارهای جدیدکسب وکار،بهره گیری از توان بالقوه سرمایه های انسانی بخش تعاون وتقویت فین تکها و تعاونی‌های دانش بنیان می تواند از اولویتها وضروریات بخش تعاون باشد.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی سفر به استان خوزستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۴۲۳ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۲۰ میلیارد ریال در استان پرداخت گردیده است.
وی افزود: شعب استان خوزستان در مدت اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری؛ ۱۰۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان استان پرداخت نموده اند.