×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرکل بیمه ایران در استان آذربایجان‌غربی از تشکیل بیش از ۷۰ پرونده خسارت در بیمه ایران در رابطه با زلزله شهرستان خوی خبر داد و اظهار داشت: تا پایان این هفته ، خسارت آن دسته از بیمه گزارانی که پرونده آنها کارشناسی شده، پرداخت خواهد شد.

کیوسک خبر ـ ساعت ۳:۵۱ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در حوالی شهرستان خوی استان آذربایجان غربی به ثبت رسید.

بنابرآمار براثر زلزله خوی ۴۶۹ واحد مسکونی بالای ۸۰ درصد و ۹۹۲ واحد مسکونی هم بین ۲۰ تا ۵۰ درصد خسارت دیده‌اند.

درهمین پیوند،” حمید شجاع”، در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: بیش از ۴۰ فقره از ۷۰ فقره پرونده خسارت تشکیل شده در شرکت بیمه ایران برای زلزله شهرستان خوی، کارشناسی و خسارت آنها برآورد شده است.

وی، اذعان داشت که شرکت بیمه ایران برای ارزیابی بیشتر خسارت پرونده های تشکیل شده در شعبه این شرکت از کارشناسان مستقل واجد شرایط بیمه مرکزی، استفاده می کند و تعدادی از این خسارت ها هم از سوی کارشناسان این شرکت ارزیابی می شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان آذربایجان غربی اذعان داشت که اعلام خسارت و ثبت پرونده خسارت بیمه گزاران زلزله خوی در سایر شرکت های بیمه ای هم آغاز شده ، اما هنوز آماردقیقی از سوی آنها به این شورا اعلام نشده است.

شجاع ، تاکیدکرد که بیمه گزاران آن دسته از شرکت های بیمه ای که در شهرستان خوی فاقد شعبه هستند می توانند به شعبه شرکت بیمه ایران در این شهرستان مراجعه کنند و این شعبه پرونده های تشکیل شده از خسارت این بیمه گزاران را برای کارشناسی و برآورد خسارت، به شرکت های بیمه ای ارجاع خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.