×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، خدارحم امیری‌زاده با اشاره به میزان خرید تضمینی گندم و کلزا در این  استان خاطر نشان کرد:  این مقدار گندم و کلزا در شرایط سخت کرونا خریداری شده است.

 وی اظهار کرد: استان خوزستان در  هر سال حجم بزرگی از عملیات تحویل و خرید، ذخیره‌سازی، حمل و نقل و پرداخت پول را برای تأمین استراتژیک‌ترین کالای مصرفی کشور و ارائه خدمات بهتر به کشاورزان انجام می‌دهد که جلوگیری از خروج ارز برای واردات این کالاها از ٍمرات این عملیات است.

امیری‌زاده افزود: تاکنون گندم ۶۲ هزار کشاورز گندم‌کار در قالب ۱۹۸هزار و ۶۰ محموله تحویل مراکز خرید شده است.

وی ارزش گندم‌های خریداری شده را بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: در واقع امسال بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال پول گندم را به ۵۸ هزار و ۶۵۵ گندم‌کاران پرداخت می‌کنیم که با پرداخت این مقدار پول به اقتصاد کشاورزی دراین استان کمک می‌کنیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در خصوص خرید تضمینی دانه‌ی روغنی کلزا نیز گفت : خرید کلزا هم همزمان با خرید گندم عملیاتی شده و تاکنون حدود ۶۷ هزار تن از این محصول خریداری شده است.

وی ارزش کلزای خریداری شده را بیش از ۲۹۹۸ میلیارد ریال اعلام کرد که این مقدار پول به ۵۸۷۸ کشاورزی که محصول خود را به ما تحویل داده‌اند پرداخت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.