×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

وزیر کشور از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای خرید ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت‌های دولت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر، احمد وحیدی، در حاشیه بازدید از «هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته»، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر نیاز تهران به ۷ هزار دستگاه اتوبوس و اینکه آیا می‌توان از ظرفیت بخش‌های خصوصی برای تولید اتوبوس و تحویل آن به پایتخت استفاده کرد یا خیر، افزود: در حال حاضر بخش خصوصی مورد حمایت دولت واقع شده است. دولت قراردادهای متنوعی در بخش اتوبوس، مینی بوس، میدل باس و…ف با برخی از شرکت‌های تولید داخل منعقد کرده است.

وی ضمن امیدواری به افزایش عمق بخشی بیشتر در تولیدات داخل یا افزایش درصد بومی سازی تولیدات، گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت‌های دولت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، وحیدی در ادامه به قرارداد خرید اتوبوس برای شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: دولت برای خرید ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس با بخش خصوصی قرارداد منعقد کرده که این رقم تاکنون وجود نداشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.