×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی استان کرمان؛ مجید نژادبیگلری ضمن اعلام  آغاز خرید تضمینی گندم در جنوب استان کرمان اظهارکرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ تن گندم به مرکز خرید کهنوج تحویل داده شده است.

نژادبیگلری با اشاره به اینکه مقدار برداشت و حمل گندم در جنوب استان تاکنون بیش از این مقدار بوده است  افزود: به دلیل وضعیت آب وهوایی وبارندگی وقفه ای در تحویل این محصول ایحاد شد که تا پایان امروز با تحویل گندم به مرکز خرید جیرفت جبران می‌شود.

وی تعداد مراکز خرید گندم در استان را ۱۵ مرکز اعلام  کرد و افزود: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود بیش از 180 هزار تن گندم در این استان خریداری شود.

نژادبیگلری در خصوص اینکه چه تمهیداتی در خصوص مقابله با بیماری کرونا در این استان صورت گرفته افزود: در جلساتی که  به‌منظور مقابله با بیماری کرونا داشتیم مقرر گردید تا با مشارکت و همیاری دانشکده علوم پزشکی و هلال احمر تمامی اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا برای عوامل خرید از جمله تهیه ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده و بازدید و ضدعفونی  مراکز و کامیون های حمل گندم صورت گیرد.

وی پایان خرید تضمینی گندم در این استان را اواخر آبان اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.