×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
خرید و مشارکت در اهدای یک هزار و ۱۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان سمنان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک بلاعوض جهت خرید تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار سمنانی تخصیص داد.

سید محمد شادمهر رییس اداره امور شعب استان سمنان در مراسم مشارکت خرید یک هزار دستگاه تبلت نیز ضمن اشاره به وظایف و رسالت های حوزه اقتصادی بانک ملی ایران، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، مشارکت در ساخت مدرسه شش کلاسه شهدای بانک در منطقه محلات سمنان، کمک بلاعوض در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا را بخشی از فعالیت های حوزه خدمات اجتماعی این بانک بیان کرد.

دکتر دستورانی مدیرکل آموزش و پروش استان سمنان نیز از خلاقیت و همت بانک ملی ایران در پاسداری از آموزه های فرهنگی قدردانی کرد.

دکتر بحیرایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان هم روحیه حمایت محورانه بانک ملی در این استان برای مساعدت به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و ایتام و سابقه همکاری دیرینه این بانک با کمیته امداد امام خمینی(ره) را مورد قدردانی قرار داد.

دکتر منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان نیز بانک ملی ایران را همواره حامی برنامه های ابلاغی دولت و تولید و اشتغال کشور عنوان و از اقدام اخیر بانک در مشارکت سه جانبه اهدای تبلت قدردانی کرد.