×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

در دنیایی که پر از تغییرات زیست‌محیطی و توسعه پایدار است، حفظ و احیاء منابع طبیعی و ایجاد محیطی سالم و سبز از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله روش‌هایی که برای حفظ و افزایش سرسبزی محیط زیست مورد توجه قرار می‌گیرد، خرید و کاشت نهال‌ها است. نهال‌ها به عنوان عوامل زنده و حیاتی در تغییر محیطی و بهبود کیفیت هوا، ارتقای زیبایی و تنوع زیستی، جلوگیری از ریزش خاک و کنترل سیلاب، ایفای نقش‌های اساسی می‌کنند.

در این راستا، پالیزنهال به عنوان بزرگترین و برترین نهالستان در خاورمیانه، به منظور تأمین نهال‌های با کیفیت و متنوع با رعایت استانداردهای علمی و فنی برای مصرف کشاورزی، فضای سبز و بازسازی محیطی، به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع تامین نهال در دسترس قرار دارد. با سابقه‌ای مجدد و متعارف در این صنعت، پالیزنهال با تکیه بر تخصص و دانش فنی، توانسته است نهال‌هایی با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در حفظ و احیاء منابع طبیعی و ایجاد فضاهای سبز و پاک، نقشی برجسته ایفا نماید.

متاسفانه امروزه برخی از نهالستان‌ها و یا مراکز فروش نهال، بدون مجوز معتبر و به صورت غیر قانونی اقدام به تولید و عرضه نهال به سرتاسر کشور نموده اند. این مورد سبب شده تا باغداران با برخی از مشکلات مواجه شوند. با توجه به کلاهبرداری‌های انجام شده توسط مراکز غیر تخصصی تولید نهال؛ اولین و مهم‌ترین دغدغه باغداران، خرید نهال از نهالستانی است که علاوه بر ارائه محصول با کیفیت، از پشتیبانی عالی و دائمی نیز برخوردار باشد. به نقل از پالیز نهال باغداران هنگام مراجعه به این مرکز اذعان میکنند:

  • باغدار: متاسفانه نهالی که به دست من رسید؛ از ابتدا بیمار و افت زده بود. و نهالستان هیچ پشتیبانی نسبت به دریافت و یا تعویض نهال‌ها نشان نداد.
  • باغدار: با بررسی و تحقیق، نهال گردو چندلر را برای باغ خود انتخاب و سفارش دادم. زمانی که نهال به دستم رسید فاقد شناسنامه بوده و به علت ناسازگاری نهال با شرایط اقلیمی باغ؛ تنها ۲ سال پس از کاشت، درختان به طور کامل سوختند.
  • باغدار: از آنجایی که از روش احداث باغ اطلاع کافی نداشتم؛ قادر به انتخاب نهال درست و راه اندازی باغ نبودم. متاسفانه نهالستان نیز هیچ پشتیبانی انجام نداد.
  • باغدار: نهال‌ها خیلی دیر برای من ارسال شد. به خاطر بیدار شدن نهال‌ها از خواب زمستانه؛ گیرایی مناسبی در باغم نداشت.
  • باغدار: من نهال گردو اصلاح شده و پیوندی سفارش داده بودم. اما نهالی که برای من ارسال شد با انتخاب من همخوانی نداشت.
  • باغدار: من به صورت اینترنتی نهال بادام سفارش دادم. اما پس از سفارش هیچ نهالی به دست من نرسید. با بررسی سایت متوجه شدم نهالستانی که اقدام به فروش نهال به من کرده بود؛ هیچ مجوز معتبری نداشت. و فقط یک برند بود.

این تجربیات تلخ و برخی از مشکلات دیگر باعث شد تا باغداران به دنبال یافتن بهترین نهالستان ایران باشند که علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت؛ از پشتیبانی مناسب و دائمی نیز برخوردار باشد.

مراقب کلاهبرداران باشید!! چگونه باید از اصالت نهالستان مطمئن بشم؟

پس از آگاهی از دغدغه‌های باغداران در این قسمت با ارائه راهکار به شما در انتخاب بهترین نهالستان‌های ایران، برای خرید نهال باکیفیت  کمک خواهیم نمود.

  • مدارک مورد تایید جهاد کشاورزی:

برای شناسایی نهالستان معتبر از غیر قانونی؛ اولین قدم بررسی مدارک معتبر نهالستان است. شما باید پیش از ثبت سفارش و خرید نهال از نهالستان؛ شناسنامه رسمی مرکز؛ تاییدیه از جهاد کشاورزی و گواهینامه معتبر نهالستان را بررسی نمایید. جهاد کشاورزی هرساله نحوه عملکرد نهالستان‌ها را زیر نظر گرفته و در صورت تخلف نهالستان و عدم رضایت مشتریان و ارائه محصول بی کیفیت؛ اعتبار این مدارک را مجددا تمدید نمیکند. برخی از نهالستان‌های معتبر در کشور که مدارک رسمی و معتبر دارند: نهالستان پالیز نهال؛ رویال نهال و… میباشند.

  • سابقه فعالیت مرکز

همانطور که اشاره شد نهالستان‌ها برای ادامه فعالیت نیازمند به دریافت مجوز قانونی هستند. وجود سابقه فعالیت طولانی نشان دهنده اصالت نهالستان و ارائه محصولات باکیفیت و با استفاده از باغداران باتجربه و خبره میباشد. بنابراین از اصلاح صحیح نهال و انجام اقدامات پیش و پس از فروش اطمینان خواهید داشت.

در بین بهترین نهالستان‌های کشور، نهالستان پالیز نهال با بیش از نیم قرن فعالیت رسمی؛ بیشترین سابقه فعالیت قانونی و پیوسته را در اختیار دارد.

  • تجربیات مشتریان پیشین و محبوبیت برند

پیش از خرید نهال از دوستان خود و سایر باغداران و یا مشتریان پیشین نهالستان، نحوه عملکرد نهالستان و پشتیبانی‌های آن را جویا شوید. مشتریان راضی بزرگترین سرمایه‌های یک نهالستان قانونی و امین ترین افراد برای جمع آوری اطلاعات محسوب میشوند.

  • تبلیغات

همانطور که میدانید تبلیغات یکی از مهم‌ترین اقدامات برندسازی و ماندگاری در حافظه مشتریان است. از آنجایی که پیش از انجام تبلیغ به خصوص در صدا وسیمای کشورمان؛ کلیه مجوزهای قانونی مرکز بررسی میشود. فقط نهالستان‌هایی اجازه انجام تبلیغ را دارند که مجوزهای آنها کامل و دارای اعتبار باشد. بارها ویدیوی تبلیغاتی نهالستان پالیز نهال را در شبکه سه سیما، شبکه استانی شیراز؛ و شبکه استانی آذربایجان غربی مشاهده نموده ایم. از این رو میتوانیم با خیالی آسوده به فعالیت قانونی این مرکز اعتماد کنیم.

  • فعالیت تخصصی و تنوع محصولات

انجام فعالیت تخصصی و تنوع بالای محصولات به شما کمک میکند تا در هر شهری که هستید بتوانید نهال سازگار و مناسب را برای باغ خود خریداری کنید. نهالستان قانونی باید با بهره گیری از تجربه متخصصین گیاهشناسی و باغداران خبره و با استفاده از ابزار الات مناسب اقدام به اصلاح و تولید نهال نمایند. با ارائه محصولات متنوع؛ دست شما در انتخاب و خرید نهال باز است.

  • گسترش خدمات در داخل و خارج از کشور

کشور ایران یک کشور چهار فصل با اقلیم‌های متنوع آب و هوایی است. از آنجایی که هریک از نهال‌ها فقط قادر به رشد در شرایط خاص آب وهوایی و اقلیمی خواهند بود. گسترش خدمات نهالستان در داخل و خارج از کشور نشان دهنده انجام فعالیت تخصصی و اصولی نهالستان قانونی میباشد. با افتخار اعلام میداریم نهالستان پالیز نهال با ارائه خدمات در سرتاسر کشور و حتی صادرات به کشورهای همسایه مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشور ارمنستان؛ کشور آذربایجان؛ کشور عراق، کشور افغانستان؛ بزرگترین نهالستان در خاورمیانه شناخته میشود.

  • ارائه خدمات جانبی (پشتیبانی)

شاید پیش از خرید نهال به علت تنوع بالای محصولات و نهال‌ها کمی سردرگم شوید. و قصد دارید بدانید خرید کدام یک از ارقام با توجه به شرایط موجود در باغ شما بالاترین سودآوری را به همراه دارد. در اینجا باید از خدمات پشتیبانی پیش از خرید نهال در نهالستان معتبر استفاده کنید. پس از خرید نهال نیز نهالستان‌های قانونی به شما مشاوره‌های رایگان در حوزه نحوه احداث باغ، نحوه آبیاری؛ کوددهی و…ارائه خواهند نمود. و به شما تا رسیدن به یک باغ پربار کمک میکنند.

آیا میدانستید امکان خرید اینترنتی نهال از نهالستان قانونی نیز وجود دارد!

خرید نهال همانند خرید دلار؛ سکه و یا ارزهای دیجیتال؛ نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشود. بنابراین همانند سایر روش‌های سرمایه گذاری باید در انتخاب و خرید رقم مناسب که بیشترین سوددهی را دارد؛ توجه کافی داشته باشید. آموزش؛ تحقیق و بررسی مهم‌ترین قدم برای شماست.

خبر خوب اینکه اگر قصد خرید اینترنتی نهال را دارید؛ میتوانید در همین وبسایت و با مراجعه به صفحه محصول؛ رقم مورد نظرتان را در تعداد دلخواه به سبد خرید بیافزایید.

با خرید نهال از مرکز فروش نهال پالیز نهال؛ نهال‌های خود را به همراه شناسنامه معتبر؛ کارت سلامت؛ گواهی عاری از افات؛ کارت قرنطینه و مهم تر از همه گارانتی معتبر ۲ ساله و پشتیبانی دائمی از پالیز نهال دریافت نمایید.

فوری: نهالستان پالیز به عنوان بزرگترین نهالستان در خاورمیانه انتخاب شد!!!

نهالستان پالیز نهال بزرگترین نهالستان در خاورمیانه و یکی از معتبرترین نهالستان‌های تخصصی در کشور به شمار میرود. این مرکز با بهره گیری از نیروی کارشناس گیاه شناسی و باغداری اقدام به تولید و اصلاح انواع ارقام نهال مثمر و غیر مثمر از جمله نهال گردو؛ نهال بادام؛ نهال گیلاس؛ نهال هلو؛ نهال پسته، نهال زردآلو؛ نهال شلیل؛ نهال گلابی؛ نهال آلو، نهال سیب؛ نهال آلبالو؛ نهال انگور؛ نهال به؛ نهال انجیر؛ نهال گوجه سبز؛ نهال انار؛ نهال پالونیا؛ نهال توت؛ نهال خرمالو؛ نهال صنوبر؛ نهال زرشک؛ نهال زیتون؛ نهال فندق و گل محمدی با کیفیت بالا نموده است. کلیه این ارقام نهال دارای ۲ سال ضمانت واقعی بازگشت کالا؛ گواهی قرنطینه و کارت سلامت؛ و شناسنامه رسمی با قیمت رقابتی برای شما باغداران محترم در داخل و خارج از کشور تولید و عرضه میشوند.

همچنین شما عزیزان میتوانید از مشاوره رایگان تلفنی؛ آنلاین و حضوری ما درباره نحوه انتخاب خرید نهال؛ نحوه احداث باغ و آماده سازی زمین؛ نحوه آبیاری، کوددهی و سمپاشی و… بهره مند شوید. خدمات حضوری احداث باغ شما؛ خدمتی دیگر از نهالستان پالیز میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید اینترنتی نهال کافیست به وبسایت ما به آدرس paliznahal.ir پالیز نهال مراجعه فرموده و یا نام پالیز نهال را در مرورگر گوگل سرچ کنید.

شماره تماس با ما ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷ / ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.