×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
خرید جدید یونایتد گران‌ترین مدافع آرژانتینی تاریخ شد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بی ساکر، منچستریونایتد سومین خرید خود در تابستان را تکمیل کرد و لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی را از آژاکس به خدمت گرفت تا این تیم برای فصل جدید رقابت‌ها تقویت شود.    اریک تن هاخ او را در سال ۲۰۱۹ از تیم جوستیکا به مبلغ هفت میلیون یورو به آژاکس آورد و با این بازیکن در تیم هلندی کار کرد و حالا او لیساندرو مارتینز را به منچستریونایتد آورده است. یونایتد برای این بازیکن آرژانتینی حدود ۵۷ میلیون پوند پرداخت کرده است.
مدافع آرژانتینی در تابستان امسال پس از این که آرسنال پیشنهاد خوبی برای او ارائه کرد تمایلش را برای رفتن از لیگ هلند اعلام کرد. او سه سال از قراردادش باقی مانده بود اما شیاطین سرخ سرانجام با او قرارداد امضا کردند.
او سومین خرید تابستانی یونایتد بعد از تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن است. باشگاه انگلیسی امیدوار است که فرنکی دی یونگ، چهارمین خرید آن‌ها شود، اگرچه مذاکرات با بارسلونا هنوز به توافق ختم نشده است.
لیساندرو مارتینز از بازیکنان مورد علاقه اریک تن هاخ است و به نظر می‌رسد حضور او در ترکیب ثابت یونایتد برای فصل بعد قطعی است. با این حال، او باید برای حضور در ترکیب با بازیکنانی مانند واران، لیندلوف و مگوایر رقابت کند که کار آسانی نخواهد بود.
به این ترتیب لیساندرو که باید او را در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش ببینیم، گران‌ترین مدافع میانی آرژانتینی تاریخ شد. علاوه بر این، او جا پای مارکوس روخو، دیگر مدافع آرژانتینی در یونایتد می‌گذارد که در سال‌های قبل عضو شیاطین سرخ بود. 
 او در مجموع ۷۴ بازی در لیگ هلند و ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.
بازیکن جدید منچستریونایتد تا ژوئن ۲۰۲۷ قرارداد بسته است و تا آن سال عضو این تیم خواهد بود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.