×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خدمت رسانی مطلوب به شهروندان افتخار است

همزمان با سیزدهمین روز از بهار طبیعت، شهردار منطقه ۱۳ به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و جمعی از مسئولان در قطب گردشگری شرق تهران ، بوستان پیروزی و حریم حضور یافت و از نزدیک بر روند خدمت رسانی به شهروندان نظارت کرد .
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه امسال با توجه به کاهش آمار شیوع ویروس کرونا و رونق مسافرت های نوروزی، در روز سیزده به در شاهد حضور خانواده ها در فضاهای سبز شهری هستیم ، افزود: بر این اساس، با مجموعه اقدامات انجام شده از سوی معاونت های خدمات شهری ، ترافیک و اجتماعی بستر لازم برای حضور خانواده ها و گردشگران در بوستان های منطقه فراهم شده است .
در بازدید شهردار منطقه۱۳، وضعیت ساماندهی و پارک خودرو ها با توجه به تکمیل ظرفیت این بوستان فرامنطقه ای از ساعات اولیه صبح ، آمادگی عوامل آتشنشانی برای اطفا حریق و حوادث احتمالی، آماده باش و استقرار نیروهای اورژانس و یگان حفاظت، نظافت سرویس های بهداشتی، پاکسازی فضاهای سبز و معابر بررسی شد .
محمد هادی علی‌احمدی با بیان اینکه خدمت به شهروندان افتخار ماست، اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی سرخه حصار در ورودی شرق تهران و استقبال شهروندان منطقه ۱۳ و مناطق همجوار از این بوستان فرامنطقه ای، پیش بینی شده بود حجم قابل توجهی از شهروندان و مسافران نوروزی در ۱۳ فروردین ماه به بوستان جنگلی سرخه‌حصار مراجعه کنند ، از این رو اقدامات لازم برای خدمت رسانی به گردشگران صورت گرفت که با توجه به بازخوردی که طی این بازدید از شهروندان داشتیم از خدمات صورت گرفته در تفرجگاه ها رضایت داشتند .
همچنین ، شهردار منطقه ۱۳ با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و غبارروبی مساجد محدوده ، نماز ظهر و عصر را بین نمازگزاران در مسجد لیله‌القدر اقامه کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.