×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه دی در نشست هم اندیشی دبیران تشکل های ایثارگری که به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی برگزار شد، با اشاره به قرارداد درمان جامعه شهدا و ایثارگران، اولویت بیمه دی را تکریم این قشر معزز، و تسهیل خدمت رسانی به ایشان دانست.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی در جمع دبیران تشکل های ایثارگری، شکل گرفتن گفتمان بین گروه ها را برای پیشبرد اهداف مورد نظر و پایش و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی، مهم و موثر دانست و افزود: شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید پاسخگوی سهامداران باشد و ایجاد سودآوری را به عنوان وظیفه اصلی خود در نظر بگیرد. اما در قرارداد درمان ایثارگران با وجود ریسک پذیری بالای قراردادهای درمان، اولویت بیمه دی اهداف اقتصادی این شرکت نیست و خدمت رسانی به این قشر معزز و کسب رضایتمندی این عزیزان اولویت ما است. چرا که خود را مدیون ایثارگری ایشان می دانیم.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه با اشاره به بهبود فرآیندهای بیمه گری اظهار کرد: بخشی از نارضایتی های جامعه ایثارگری مربوط عدم اطلاع رسانی تعهدات قرارداد و نحوه کسورات درمانی و همچنین تاخیر در پرداخت ها است که خوشبختانه مدت زمان رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه شدگان و پرداخت هزینه ها، کاهش قابل توجهی داشته است به طوری که با پیگیری ها تا کنون به مرحله ای رسیده ایم که اسناد طی مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ روز رسیدگی می شود. در ادامه نیز طرح دارو رسان که هم اکنون به صورت آزمایشی برای جانبازان معزز ۷۰ درصد اجرا شده است، برای کلیه بیمه شدگان قرارداد بنیاد شهید اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا کنون میانگین رشد بورسی صنعت بیمه حدود ۱۹ درصد بوده که بیمه دی دراین مدت توانسته است به میزان ۱۱۵ % رشد بورسی داشته باشد. همچنین روند پرداخت به مراجع درمانی سرعت گرفته است به طوری که تمامی معوقات تا پایان سال ۱۴۰۱ تسویه شده علاوه بر آن با توجه به تعدد مراکز درمانی، به دنبال انعقاد قرارداد با معتبرترین مراکز درمانی در سراسر کشور هستیم.
وی با اشاره به بحث مشتری مداری، پاسخ گویی را رکن مهم این مبحث دانست و گفت: در این خصوص توجه ویژه ای به پاسخگویی داشته ایم، به طوری که در آینده نزدیک، از مراجعین بیمه دی به محض ثبت اطلاعات، نظرسنجی برخورد با مشتری را خواهیم داشت که این مهم می تواند تأثیر بسزایی در کسب رضایتمندی مشتریان داشته باشد.
در پایان این نشست دو ساعته، دبیران تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران با طرح سئوالاتی از مدیرعامل شرکت بیمه دی، مسائل و ابهامات خود را مطرح نموده و مهندس موهبتی ضمن پاسخگویی به ایشان، بر استمرار این جلسات و افزایش تعاملات تاکید نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.