×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
خدمات حساب وکالتی بانک پاسارگاد؛ وکالتی‌کردن حساب، برای خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز الزامی است

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند با مراجعه به آدرس vbank.bpi.ir به‌صورت غیرحضوری نسبت به وکالتی‌کردن حساب خود جهت خرید خودرو اقدام کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، فعال‌سازی حساب وکالتی به‌منظور ثبت‌نام خودرو، امکانی است که از سوی بانک مرکزی در برخی بانک‌های کشور فعال شده است. بانک پاسارگاد از جمله این بانک‌ها است که این امکان را برای همۀ مشتریان خود فراهم کرده است.
در این راستا مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند با مراجعه به سامانه بانکداری الکترونیک این بانک به‌راحتی درخصوص وکالتی کردن حساب‌های «سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت»، «سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز»، «سپرده قرض‌الحسنه جاری با/ بدون دسته چک» و «حساب دیجیتال» خود به‌صورت غیرحضوری، به نفع شرکت‌های خودروسازی اقدام فرمایند.
برای این‌کار کافی است مشتریان بالای ۱۸ سال بانک پاسارگاد با مراجعه به آدرس vbank.bpi.ir، روی یکی از گزینه‌های ثبت‌نام خودرو کلیک کنند تا وارد صفحه‌ی مربوط به ثبت‌نام شوند. پس از انتخاب گزینۀ موردنظر می‌بایست احراز هویت شوند و مطابق مراحل زیر اقدام نمایند:
• واردنمودن «کدملی» و «شماره تلفن‌همراه» ثبت‌شده در بانک پاسارگاد.
• واردنمودن کد تأیید ارسال‌شده از طریق پیامک به شماره تلفن‌همراه.
• ورود به سامانه و انتخاب یکی از سپرده‌های انفرادی از جمله «سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت»، «سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز»، «سپرده قرض‌الحسنه جاری با/ بدون دسته چک» و «حساب دیجیتال».
• مطالعه شرایط و مقررات مرتبط و پذیرش و ثبت نهایی درخواست با انتخاب گزینۀ تأیید.
هم‌وطنان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.