×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

شرکت سامسونگ الکترونیکس، امروز SmartThings Station را به عنوان هاب خانه‌های هوشمند با کاربری آسان و پد شارژ سریع معرفی کرد. این هاب مقرون‌به‌صرفه خانه‌های هوشمند با کنترل ساده امکان کار بر روی چند دستگاه متصل را در اختیار کاربران می‌گذارد.     

کیوسک خبر ـ همانطور که بازار خانه‌های هوشمند همچنان در حال رشد است، کاربران به روش های ساده، سازگار و قابل اعتمادی نیاز دارند که بتواند به تعداد قابل توجهی از دستگاه‌ها متصل شوند. SmartThings Station علاوه بر ویژگی راه‌اندازی سریع، با طیف وسیعی از محصولات خانه هوشمند از جمله دستگاه‌های Matter سازگاری دارد و این امکان را به کاربران می‌دهد تا با همان راحتی که از دستگاه‌های سامسونگ انتظار دارند، کارهای خود را پیش ببرند. با SmartThings Station، کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف محیط خانه‌شان را بر روی حالت خودکار قرار دهند و رویه‌‎هایی را تنظیم کنند که به احساس راحتی بیشتر آن‌ها در روز کمک می‌کند و در کاهش انرژی مانند خاموش‌کردن آسان چراغ‌ها و لوازم خانگی موثر باشد.    

جائه‌یون جونگ، معاون اجرایی و رئیس بخش SmartThings در مرکزDevice Platform  سامسونگ می‌گوید: «داشتن خانه هوشمند نباید پیچیده یا گران باشد. بنابراین ما در نظر داریم Station SmartThings را به عنوان یک مرکز خانه هوشمند راحت، قابل اعتماد و با امکان ارتقا ایجاد کنیم. تعداد دستگاه‌ها در یک خانه متصل، به‌ویژه با توجه به راه‌اندازی اخیر استاندارد Matter، همچنان در حال افزایش است، ما مفتخریم که در سهولت پذیرش این فناوری هیجان‌انگیز نقش ایفا می‌کنیم».                       

خانه‌ای هوشمندتر، با حداقل تلاش

راه‌اندازی Station SmartThings سامسونگ آسان است. هنگامی که کاربر برای اولین بار دستگاه را روشن می‌کند، پیام‌هایی به شکل پاپ آپ روی گوشی گلکسی سامسونگ کاربر ظاهر می‌شود تا کاربر را در فرآیند اتصال راهنمایی کند. کاربران همچنین می‌توانند با اسکن ساده یک کد QR با دوربین گوشی هوشمند، به گزینه‌های برای نصب راحت دستگاه‌ها دسترسی پیدا کنند.    

سازگاری با روال‌های روزانه کاربران             

هاب خانه هوشمند به چندین دستگاه از جمله ترموستات‌ها، روشنایی و پریزهای برق کمک می‌کند تا به طور یکپارچه با سایر دستگاه‌های متصل به سرور خانه هوشمند متصل شود، بنابراین همه آنها برای ایجاد یک محیط هماهنگ با هم کار می کنند. هاب SmartThings Station روند خودکار شدن روال‌های از پیش تعیین شده‌ را از طریق برنامه SmartThings در تلفن همراه آسان می‌کند، بدون اینکه کاربران مجبور شوند دستگاه‌های جداگانه را به صورت دستی کنترل کنند.       

با فشار دادن Smart Button در Station SmartThings، کاربران می توانند روتین ایجاد شده در برنامه SmartThings خود را فعال کنند. برای مثال، هنگامی که زمان خواب فرا می‌رسد، یک ضربه کافیست تا فرآیند خاموش شدن چراغ‌ها، بستن پرده‌ها و کاهش دما آغاز شود. یا اگر هنگام شب قصد تماشای فیلمی را دارید، یک برنامه روتین فیلم می‌تواند تلویزیون را روشن کند و نور را کم کند. هنگام خروج از خانه، Station SmartThings می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کلیدهای برق و وسایلی که استفاده نمی‌کنید را خاموش کند و یک سیستم امنیتی را فعال کند. کاربران همچنین ممکن است یک روتین بازی را بخواهند که می‌تواند تنظیمات خاص تلویزیون و نور را فعال کند و حالت «مزاحم نشوید» را روشن کند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند تا سه روتین مختلف را فقط با فشار دادن Smart Button، با فشار کوتاه، فشار طولانی، یا دوبار فشار دادن فعال‌سازی تنظیم کنند. روتین‌ها را می توان از طریق برنامه SmartThings، چه افراد در خانه یا خارج خانه باشند، فعال کرد.             

دستگاه های خود را در اطراف خانه با دقت بیشتری پیدا کرده و مدیریت کنید

SmartThings Station با SmartThings Find سامسونگ که یک سرویس ردیابی اموال و دستگاه‌هاست، یکپارچه شده است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند دستگاه‌هایی که سر جای خود نیستند را با دوبار فشار دادن Smart Button که زنگ تلفن نزدیک شما را به صدا درمی‌آورد، پیدا کنند.            

SmartThings Station مانند یک دستگاه اسکنر در خانه عمل می‌کند و به کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های ثبت شده خود از گوشی هوشمند گرفته تا تبلت‌، ساعت هوشمند، هدفون و حتی وسایل شخصی مانند کلید و کیف پول را به کمک گلکسی SmartTag یا SmartTag+ متصل به آن پیدا کنند. با جست‌وجوی معمول دستگاه‌ها، Station SmartThings به کاربران مکان دستگاه‌ها یا برچسب‌های هوشمند متصل در اطراف خانه را اطلاع می‌دهد و در هنگام خروج یک برچسب یا دستگاه از خانه یا بازگشت به خانه، هشداری را به تلفن هوشمند کاربر ارسال می‌کند.

پد شارژ سریع، مناسب خانه هوشمند

SmartThings Station همچنین یک پد شارژ قدرتمند هست که از شارژ بی‌سیم تا ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. شارژ سریع، یک افزونه مبتکرانه در هاب خانه هوشمند است زیرا با ریتم‌های زندگی بسیار خوب همراه می‌شود. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که پس از کامل شدن شارژ دستگاه، یک پیام هشدار به آن‌ها ارسال شود تا دستگاه دیگری را برای شارژ شدن به آن متصل کنند.

دسترسی

Station SmartThings به زودی در ایالات متحده و کره‌جنوبی عرضه می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های سیاه یا سفید از اوایل فوریه ۲۰۲۳ در بازار ایالات متحده در دسترس خواهد بود. 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.