×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

چهارمین دوره همایش سراسری ائمه جماعات سازمان تأمین‌اجتماعی با رویکرد آموزشی و فرهنگی و با حضور ائمه جماعات و دبیران ستاد اقامه نماز مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در شهر مقدس قم و به میزبانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی این استان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و رئیس شورای اقامه نماز این سازمان در مراسم اختتامیه این همایش با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی از سوی ائمه جماعت، اظهار داشت: دستاوردهای جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها بی‌نظیر است و این وظیفه ما است که این دستاوردها را به درستی تبیین کنیم؛ به‌خصوص در حوزه بیمه و درمان که سازمان تأمین‌اجتماعی متولی بخش مهمی از این حوزه‌ها است.

اسفندیاری ضمن قدردانی از حضور پرشور ائمه جماعات تأمین‌اجتماعی سراسر کشور در این همایش، گفت: در دوره جدید مدیریتی، رویکرد مدیرعامل محترم سازمان حمایت همه جانبه از بزرگداشت و توسعه شعائر دینی است و این فرصت خوبی برای ما است که برای توسعه و ترویج نماز تلاش جدی داشته باشیم؛ به‌ویژه در ارتباط با جوانان این تلاش‌ها باید مضاعف باشد تا انشاءلله بتوانیم بر مشکلات موجود در حوزه‌های فرهنگی غلبه کنیم.
وی خواستار تلاش ائمه جماعات این سازمان برای تبیین دستاوردهای سازمان تأمین‌اجتماعی برای مخاطبان و کارکنان، گفت: پرداخت ماهانه بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان مستمری و حقوق بازنشستگی در سازمان تأمین‌اجتماعی کار بسیار بزرگی از حیث تأمین منابع است و این دشواری، پیچیدگی و اهمیت کار در این سازمان را نشان می‌دهد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: بدهی انباشته بانکی سازمان تأمین‌اجتماعی از سال ۹۴ تا سال ۱۴۰۰ معادل ۸۸ هزار میلیارد تومان بود که در همین دوره اخیر مدیریتی پرداخت شد و این دستاورد بسیار بزرگی است. تأدیه بدهی دولت به سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی دولت مردمی سیزدهم نیز یکی دیگر از دستاوردهای دوره جدید است که تا امروز مبلغ آن به حدود ۱۷۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
بر اساس این گزارش، دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان قم و میزبان این همایش درباره همایش ائمه جماعات و دبیران ستاد اقامه نماز مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در این دوره آموزشی که برای سه گروه شامل ائمه‌جماعات مراکز بیمه‌ای، درمانی و دبیران ستاد اقامه نماز برگزار شد، علاوه بر اساتید مرکز تخصصی نماز، مدیران عالی سازمان نیز حضور و سخنرانی داشتتند.
محمدرضا قرائی، مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی و دبیر شورای اقامه نماز این سازمان نیز ضمن تقدیر از برگزاری این همایش مهم فرهنگی، بر ایفای نقش فعال‌تر ائمه جماعات در میان کارکنان سازمان، گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های اثربخشی فعالیت‌های حوزه نماز، افزایش تعداد نمازگزاران است که تحقق این امر، منوط به ارتباط مناسب ائمه جماعات با کارکنان سازمان است.
وی با تأکید بر افزایش مشاوره‌های دینی به کارکنان در زمان قبل و بعد از نماز و در سطح ادارات، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی بر اساس تفاهم‌نامه منعقده با ستاد اقامه نماز کشور، بر ارتقای دانش ائمه جماعات در زمینه‌های مختلف فرهنگی تاکید دارد و برگزاری این همایش نیز با همین هدف بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.