×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیمه سینا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود ، تعداد ۲۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در مناطق کم برخوردار اهداء کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف حمایت از خانواده های نیازمند و دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار شهر تهران، بسته های لوازم التحریر با همکاری مرکز نیکوکاری امیرالمومنین(ع) بین دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار توزیع شد.

بر اساس این گزارش: بیمه سینا همانند سال های گذشته در راستای تداوم سیاست خود مبنی بر دستگیری از محرومان و کمک به توسعه علم و دانش در مناطق محروم کشور، بسته های لوازم التحریر شامل انواع دفتر و دفترچه، انواع مداد، خودکار، تراش و پاک کن را به دانش آموزان اختصاص داد.

این گزارش می افزاید: شرکت بیمه سینا حمایت از خانواده های نیازمند در طرح کمک های مومنانه و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم را همواره در کارنامه خود داشته و دارد، از این رو تلاش می کند تا در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، به توسعه علم و دانش و فراهم ساختن زمینه های تحصیل دانش آموزان در این مناطق کمک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.