×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حمایت بانک ملی ایران از مشاغل خانگی با پرداخت بیش از ۷۰۷ میلیارد ریال تسهیلات

بانک ملی ایران به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، رویکرد حمایت از بازار اشتغال و مشاغل خانگی اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی را یکی از سیاست های مهم خود برگزیده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک طی سال گذشته در مجموع به گروه های هدف سازمان های حمایتی از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیش از دو هزار و ۲۶۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه در راستای ایجاد و توسعه کسب و کار و مشاغل خانگی به ارزش ۷۰۷ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.
تعداد تسهیلات دریافتی مددجویان مشاغل خانگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی این بانک بالغ بر یک هزار و ۹۵۴ فقره به ارزش ۵۹۹ میلیارد و۸۱۰ میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی مددجویان بهزیستی بالغ بر ۲۹۱ فقره به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال بوده است.
بانک ملی ایران همچنین طی این مدت ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی به مددجویان بنیاد شهید تخصیص داده شده است.
افزون بر این پرداخت یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان و صاحبان مشاغلی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده اند از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در مدت مذکور در راستای حمایت از بازار کسب و کار و مشاغل خانگی بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.